خبرهای داغ:

پویش پازل همدلی در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برگزاری پویش پازل همدلی در جهت تهیه و اهدای لوازم التحریر به خانواده های نیازمند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۹۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، پویش پازل همدلی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) اجرا شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص نحوه اجرای این پویش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس، در نظر داریم با یاری عموم مردم لوازم التحریر مورد نیاز کودکان نیازمند را تهیه و به دستشان برسانیم.

او افزود: علاقه مندان به مشارکت در این طرح همدلانه می توانند با جمع‌آوری وسایل بازیافتی و پسماند خشک منزل خود از قبیل کتاب، کاغذ، کارتن، روزنامه، پلاستیک و غیره و تحویل آن به ما در این مسیر ما را یاری کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: مکان تحویل پسماند خشک، پایگاه خواهران حضرت آسیه (س) واقع در میدان آزادی از تاریخ سه‌شنبه چهاردهم شهریور تا بیست و چهارم شهریور سال ۱۴۰۲ هر روز صبح از ساعت ۹ الی ۱۱ و یا از طریق ارتباط با آیدی @adham1395 در پیام رسان ایتا در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار