افتتاح و بهره‌برداری روستا بازار زاهدان

به مناسبت ششمین روز از هفته تعاون و با حضور جمعی از مسئولان، روستا بازار زاهدان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۴۱
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مدیر تعاون روستایی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باتوجه‌به سیاست‌های ابلاغی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، احداث مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی «روستا بازار» در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

دادرحمن بامری تصریح کرد: اهداف احداث این مراکز و کارکرد آنها، حذف واسطه‌های غیرضروری بین تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مصرف‌کنندگان می باشد.

 وی افزود: این روستا بازار با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع و ایجاد ۶۴۰ مترمربع فضای عرضه کالای کشاورزی در مرکز شهر زاهدان احداث شده که برای ۵۰ نفر فرصت شغلی جدید فراهم کرده است.

بامری گفت: تعداد ۱۰۰ روستا بازار برای ۲۶ شهرستان پیش‌بینی شده که طرح‌های برخی از این «روستا بازارها» تهیه و برای تأیید تأمین منابع مالی موردنیاز به سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور ارسال شده و برخی دیگر نیز در دست بررسی و مطالعه است.

گفتنی است این مراسم با حضور قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان جهاد کشاورزی، مدیر تعاون روستایی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار