خبرهای داغ:

حضور باشکوه بسیجیان و سبزپوشان بهبهانی در نماز جمعه

در اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس در راستا گرامی داشت این هفته بسیجیان و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با حضور مقتدرانه خود در نماز جمعه شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۸۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: 

 سرهنگ قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان پیش از خطبه های نماز جمعه؛با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جنگ هشت ساله تحمیلی را نتیجه زیاده خواهی های استکبار و مخالفت آنان با شکلگیری انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن برای سرنگون سازی انقلاب از ابتدای شکلگیر ی آن تا کنون با ترفندهای گوناگون به میدان آمده ولی درایت، بصیرت، ایمان و همیشه در صحنه بودن مردم ولایت مدار مانع از تحقق اهداف شوم آنان شده است.

   قاسمی خشاب؛ ضمن بیان اینکه علاوه بر جنگ تحمیلی ما شاهد ترورهای بسیاری از شخصیتهای اصلی انقلاب بوده ایم افزود: تاریخ درخشان شهرستان شهید پرور بهبهان در دفاع از ارزشهای اسلامی و  مردم شهیدپرور بهبهان هم در میادین جنگ و هم در خود شهر ۱۱۰۵ شهید و جانبازان و ایثارگران زیادی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی اظهار داشت: حفظ ارزشها و ترویج فرهنگ اسلام مهمترین هدف دفاع مقدس بود و پاسداشت آن در هر زمان بخصوص در این برهه حساس جنگ نرم و فرهنگی دشمن بسیار مهم و حیاتی است چرا که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بر پایه همین ارزشهاست که بنا شده و پا بر جاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار