به همت قرارگاه تحول محله اسلامی شهید فلاحی قلعه کمیز برگزارشد

جشن بزرگ میلاد حضرت محمد(ص)و امام جعفر صادق (ع) درقلعه کمیز رودان

جشن بزرگ میلاد حضرت محمد(ص)و امام جعفر صادق (ع) در قلعه کمیز رودان برگزار شد
کد خبر: ۹۵۴۵۰۷۳
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

سروان پاسدار ظهیر آب رسان در گفتگو باخبر نگار خبرگزاری بسیج هرمزگان گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام جشن بزرگی در روستای قلعه کمیز به همت قرارگاه تحول محله اسلامی شهید فلاحی برگزار شد .

حجت الاسلام فلاحی معاونت تهذیب حوزه علمیه شهرستان رودان در این جشن عنوان کرد: بهترین خلق خدا کسی است که نسبت به خانواده اش مهربان تر باشد و پیامبر عزیز ما نسبت به خانواده اش از همه مهربان تر بود .
وی افزود: برخی از افراد هستند که وقتی بیرون از خانه و در جمع دوستان هستند بسیار خوشرو و خندان هستند اما وقتی وارد خانه می شوند رفتارشان تغییر می کند با خانواده بدرفتاری می کنند این نوع روش زندگی در سیره و در سنت نبوی صلی الله علیه و آله و سلم نیست و وجود ندارد اگر ما شیعه و مطیع پیامبر نور و مهربانی هستیم باید شیوه وروش زندگی خودرا مطابق با سبک زندگی آن بزرگوار صاحب خلق عظیم قرار دهیم .

گفتنی است این مراسم با برنامه های شاد و متنوع همراه بود و مداحان اهل بیت علیهم السلام نیز در این مراسم شاد و معنوی به نغمه سرایی پرداختند و همچنین اهداء هدیه به خانواده های ۵فرزند به بالا از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار