خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

دیدار با خانواده شهید دانش آموز حمیدرضا عرب در گرمسار انجام شد

دیدار با خانواده شهید دانش آموز حمیدرضا عرب در گرمسار به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی انجام شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۰۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، دیدار با خانواده شهید دانش آموز حمیدرضا عرب در گرمسار به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی انجام شد.
در این دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و جمعی از دانش آموزان بسیجی، مدیریت و معاونت پرورشی و مربی تربیتی، نماینده بنیاد شهید و نماینده اداره آموزش و پروش شهرستان گرمسار حضور داشتند.
در این دیدار ابتدا سرهنگ جلیل صبوری با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان و شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بسیاری از نوجوانان در دوران جنگ تحمیلی به جای حضور در کلاس درس و مدرسه به جبهه رفتند و کاغذ قلم آنان به جبهه و ادوات جنگی تبدیل شد.
وی با بیان اینکه روحیه انقلابی و ولایت مداری و عشق به وطن مهم‌ترین عامل برای حضور نوجوانان در جبهه‌های جنگ بود، افزود: تبیین رشادت‌های انقلابی رزمندگان و سیره زندگی شهدا به ویژه شهدای دانش آموز برای نسل جدید این انقلاب ضروری است.
مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار گفت: کودکان و نوجوانان نسل جدید باید بدانند در تاریخ این مرز و بوم چه گذشته و از شهدای نوجوان و جوان دوران دفاع مقدس درس زندگی بیاموزند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه مربیان پرورشی به این امر خاطر نشان کرد: روایت گری دوران دفاع مقدس و اختصاص زمانی برای مطالعه سیره شهدا در محیط مدرسه و کلاس درس در دستور کار مدیران مدرسه و مربیان پرورشی این شهرستان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار