خبرهای داغ:

پیام قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

تبریز- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه از حضور گسترده، پرشور شهروندان عزیز قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۸۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این پیام آمده است:

حمایت از مظلومین و مستضعفین، شاخصه بارز مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی است و اکنون نیز که مردم بی دفاع و کودکان معصوم غزه زیر آماج حملات وحشیانه و بی امان رژیم صهیونیستی جان خود و عزیزانشان را از دست می‌دهند، فریاد رسا و بلندتر از همیشه مردم ایران است که جهان را پر کرده و وجدان‌های خفته را بیدار نموده است.
امروز به برکت همین فریاد‌های ایرانیان، تجمعات و راهپیمایی‌های مختلف و چندصد هزار نفری در قلب اروپا و آمریکا برگزار شده و سردمداران غربی را وادار به عقب نشینی از مواضع حمایت از کودک کشی می‌کند.
درود بر غیرت مردم فهیم و لحظه شناس آذربایجان که خط شکنان صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بوده اند و امروز نیز با حضور گسترده و باشکوه خود در تجمعات حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه، خشم و انزجار خود را وحشی گری‌های اسراییل اعلام کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از حضور یکایک اهالی شریف و آگاه خطه آذربایجان بویژه جوانان و نوجوانان برومند و فهیم، از تمامی گروه‌های مردمی، نهاد‌ها و دستگا‌های اجرایی، اصحاب محترم رسانه که در این تجمع مردمی نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نموده، پیروزی نهایی مردم فلسطین و نابودی کامل رژیم صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار