فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند خبر داد

برگزاری ۲۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شازند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در شهرستان شازند در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۵۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند در نشست اعلام برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان گفت: هفته بسیج در سطح شهرستان شازند با شعار «بسیج، امید ملت ایران» با بیش از ۲۰۰ برنامه در قالب ۴۵ عنوان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این هفته برنامه‌های متنوعی از قبیل برگزاری جلسات جهاد تبیین در قالب نشست‌ها، گردهمایی‌ها، نهضت‌های روشنگری در راستای فرمایش فرماندهی معظم رهبری، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، سرکشی از خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس، گلباران قبور مطهر شهدا در سطح شهرها روستاها، اجرای کارگاه‌هایسبک زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، افتتاح مرکز «نفس» و از همه بارزتر همایش اقتدار بسیجیا با سخنرانی سردار دقیقی فرمانده سپاه کردستان و باختران در دوران دفاع مقدس و فرمانده سپاه سیستان در شهر آستانه علوی خواهد بود.

سرهنگ اکبری ادامه داد: افتتاح چند واحد مسکونی محرومین و پروژ‌ه‌های محرومیت‌زدایی، توزیع ۲8 کمک مومنانه، برگزاری یادواره شهدا و ویزیت رایگان، اردوهای سیاحتی و زیارتی قم و جمکران، اعزام راهیان نور، نمایشگاه عفاف و حجاب، افتتاح مرکز مشاوره و... از برنامه های بسیج در سال جاری شهرستان شازند است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه‌ها به جهت آشنایی جوانان و نوجوانان با برنامه‌های متنوع بسیج با محوریت امیدآفرینی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اهداف این برنامه ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار