خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

بسیج یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران بود/تشکیل ۲۷ محله مسجد محور در گرمسار

بسیج یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران بود/تشکیل ۲۷ محله مسجد محور در گرمسار
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بسیج را یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ۲۷ محله مسجد محور در گرمسار برای اجرای فعالیت‌های قرارگاه‌های ۱۱ گانه بسیج سازماندهی شده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۵۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، سرهنگ ایرج گلینی در دیدار با امام جمعه این شهرستان به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران بود و تشکیل بسیج مستضعفین در واقع علاوه بر اینکه خود یک دستاورد مهم است از سایر دستاورد‌های مهم انقلاب نیز حفاظت می‌کند.
وی نقش اصلی بسیج را حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه در دفاع مقدس، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، علمی، نظامی و شبه نظامی همواره خوش درخشیده و در مقابل هجمه‌های دشمن ایستاده است.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار خاطر نشان کرد: امید است در گام دوم انقلاب اسلامی با حرکت‌های جهادی و انقلابی که نشات گرفته از تفکر بسیجی است مسیر را به سرعت طی کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۵ قشر در سپاه ناحیه گرمسار سازماندهی شده است، تصریح کرد: در موضوع دفاعی امنیتی ۱۱ قرارگاه در ناحیه سازماندهی شده که همه آن‌ها برای خدمت رسانی به آحاد مردم آماده هستند.
گلینی با بیان اینکه در مجموع پنج گردان در سطح شهرستان فعال است که گردان امام علی (ع)، گردان کوثر (س)، گردان امام حسین (ع)، گردان بیت المقدس، گردان ایوانکی از گردان‌های فعال این شهرستان است.
وی با بیان اینکه در قرارگاه اجتماعی موضوعات و ناهنجاری‌های اجتماعی به طور خاص در حال پیگیری است و دراین راستا برنامه‌های متعددی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: قرارگاه فضای مجازی با تشکیل گردان سایبری در حال فعالیت است.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار از تشکیل ۲۷ محله با رویکرد مسجد محوری در شهرستان خبر داد و گفت:این محله‌ها برای اجرای فعالیت‌های قرارگاه‌های ۱۱ گانه بسیج سازماندهی شدند.
وی رفع مشکلات محله در ابعاد مختلف سازندگی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عقیدتی، سیاسی و تعلیم و تربیتی را در دستور کار دانست و گفت: قرارگاه ویژه‌ای برای اجرای جهاد تبیین در شهرستان شکل گرفته که مبنای آن امید آفرینی با محوریت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
گلینی ابراز داشت: قرارگاه محرومیت زدایی از دیگر قرارگاه‌های مهمی است که در این راستا شکل گرفته و کلیه فعالیت‌های جهادی محلات و پایگاه‌های مقاومت در این قرارگاه سازماندهی می‌شود.
او در پایان با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: در مجموع ۵۱۰ عنوان فعالیت در قالب ۴۶ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار