خبرهای داغ:
امام جمعه گرمسار:

اعتلا و پیشبرد فرهنگ بسیجی بین آحاد مردم جامعه ضروری است

اعتلا و پیشبرد فرهنگ بسیجی بین آحاد مردم جامعه ضروری است
امام جمعه گرمسار با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد یک شخص بسیجی گفت:اعتلا و پیشبرد فرهنگ بسیجی بین آحاد مردم جامعه ضروری است.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۸۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی در دیدار با نخبگان بسیج و پایوران سپاه ناحیه گرمسار ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و آغاز هفته بسیج اظهار داشت: اعتلا و پیشبرد فرهنگ بسیجی در جامعه امروزی در دستور کار است.
وی پیشرفت و حرکت به سمت کمال و بسیجی واقعی شدن را یک هدف ارزشی نامید و گفت: بسیجی واقعی باید به عنوان یک جهادگر، همیشه در میدان و صحنه نبرد با دشمن حضور داشته باشد.
امام جمعه گرمسار با بیان اینکه جهاد گر کسی است که همیشه و در تمام صحنه‌های خدمت رسانی حضور دارد، افزود: اخلاص از دیگر ویژگی‌های بسیجی است و این یعنی یک بسیجی در هر صحنه‌ای حضور دارد فقط برای رضای خداوند است.
وی بصیرت را از دیگر ویژگی‌های بارز یک بسیجی دانست و یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران بعد از شکست سنگینی که در دفاع مقدس از ملت ایران متحمل شد اکنون در عرصه جنگ نرم وارد شده و در صدد تضعیف انقلاب و از بین بردن آن است.
آرامی گفت: دشمن در جنگ نرم برنامه ریزی کرده تا عقاید دینی ملت ایران را کمرنگ کند تا به انقلاب اسلامی ایران لطمه وارد کند و امروز یک شخص بسیجی وظیفه دارد با بصیرت در صحنه نبرد با دشمن برای حفظ ارزش‌های انقلابی ایران اسلامی حضور داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار