خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

تبیین هنرمندانه آرمان شهدا ادای تکلیف به آن هاست

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهارداشت: هر اقدام که به‌صورت هنرمندانه برای تبیین آرمان‌های شهدا باشد و ارزش‌های ایثار و شهادت را ماندگار کند، قدمی در راستای ادای دین و تکلیف به شهدا و رزمندگانی است که ما امروز به آن ها مدیونیم.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۵۲
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلیزاده در بازدید آثار هنرمندان شرکت کننده در کارگاه نقاشی «رسم شاهدان شیدایی» گفت: در آستانهٔ برگزاری کنگرهٔ ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان در راستای قدردانی و ماندگارسازی آرمان و آثار شهدای دفاع مقدس، مقاومت و مدافعین حریم عصمت و طهارت، سلامت و امنیت در این رویداد هنری شاهد حضور هنرمندان عزیز برجستهٔ ملی و استانی در شهر تبریز هستیم.

وی با تمجید این رویداد هنری از ترسیم فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا بیان کرد: در این کارگاه شاهد آثار برجسته و هنرمندانه‌ای هستیم که اگر کسی به آرمان، اهداف و حماسه‌آفرینی شهدا توجه داشته باشد، تمام اقدامات آسمانی و ماندگار شهدا، ظرافت کاری رزمندگان و احساسات و ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت در آثار ظریف و هنرمندانه عزیزان به زیبایی ترسیم شده‌اند.

سردار عباسقلی زاده با تأکید بر لزوم نشر و استفادهٔ آثار این رویداد اذعان کرد: به‌خاطر استفاده از ذوق هنرمندان و جهت ماندگارسازی راه و آرمان شهدا از این آثار در نمایشگاه‌های دیگر استفاده خواهيم کرد تا هنرمندان دیگر از این آثار اقتباس کنند و با ذوق هنری خود، از این آثار سوژه بگیرند.

وی ادامه داد: هر اقدام که به‌صورت هنرمندانه برای تبیین آرمان‌های شهدا باشد و ارزش‌های ایثار و شهادت را ماندگار کند، قدمی در راستای ادای دین و تکلیف به شهدا و رزمندگانی است که ما امروز به این عزیزان مدیونیم.

فرمانده سپاه عاشورا با قدردانی از شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به جهت برگزاری این رویداد، با اشاره به درخشان و برجسته بودن آثار رویداد هنری رسم شاهدان شیدایی گفت: این آثار نشان‌گر آسمانی‌بودن، روحیهٔ لطیف، شجاعت و قدرتمندی شهدا هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار