رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ؛

تنها راه نجات بشر، تمسک به اسلام است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تنها راه رسیدن به صلح و عدالت و راه نجات بشر تمسک به اسلام است.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۱۰
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

تنها راه رسیدن به صلح و عدالت و راه نجات بشر تمسک به اسلام است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سلیمانی در همایش محوری نخستین رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدی(اسوه) که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی،فرمانداران،فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و اعضای شورای محلات مهدوی در سالن غدیر سپاه استان در ساری برگزار شد با گرامیداشت یاد و نام امام و شهدا و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان داشت:در هر جایگاهی قدردان خون شهدا باشیم زیرا امنیت امروز را مدیون ایثار و از خودگذشتگی این بزرگ مردان هستیم.

سردار سلیمانی افزود: طبق فرموده امام خمینی(ره) "جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی بود که از سوی خدای متعال به ملت ایران ارزانی شد"این فرمایش امام راحل نشان دهنده عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اهمیت شکل گیری جمهوری اسلامی در دوران حاضر نه تنها برای ملت ایران بلکه برای بشر امروزی نقطه عطف بود تصریح کرد:با مطالعه تاریخ مشاهده می‌کنیم غرب بعد از دوران رنسانس وقتی به قدرت رسید با سوء استفاده از قدرت علمی و ظرفیت کارشناسی صدمات جبران ناپذیری به بشریت زد که سرآغاز یک تحول بزرگ و دوره جدید در جهان، پیروزی جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در سوم آذر سال ۱۳۹۵ فرمودند مردم باید در همه امور سالار خود باشند در فرهنگ ، اقتصاد و دیگر مسائل،به عنوان مثال اگر مردم وارد صحنه اقتصاد مقاومتی شوند اقتصاد ما مردم سالاری می شود.

سردار سلیمانی گفت: امام راحل در دوره دفاع مقدس مردم را وارد دفاع کردند و دفاع مقدس دفاع مردم سالار شد تمام قدرتهای بزرگ دنیا کنار صدام بودند و از جنگ و تجاوز علیه ملت ایران دفاع کردند اما امروز پیروز میدان ملت ایران بود و به برکت انقلاب و شهدا امروز قدرت و باور ما می توانیم را عملی کردیم.

وی ادامه داد: در زمینه فناورانه ، کارشناسانه ، نظامی، قدرت تجهیزاتی ایران اسلامی جزء قدرت‌های مطرح دنیاست و در ادامه مسیر نیز در بقیه موارد باید دفاع مقدس را سرلوحه قراردهیم این امر نیازمند نرم افزار نویسی و نظریه پردازی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: امروز هسته های مقاومت جهان اسلام تشکیل شد دفاع در مقابل جنگ صورت گرفت وقتی مردم می توانند دفاع را مردم پایه کنند قطعا در عرصه مبارزه با آسیب ها،تربیت نسل آینده و دراحصاء دیگر مسائل می توانیم به موفقیت دست یابیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مرحله انقلاب اسلامی بحمدالله به پیروزی رسید ،استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی،تشکیل دولت اسلامی و تشکیل مردم سالاری اسلامی ادامه همان انقلاب شکوهمند و بزرگ است همچنین تشکیل جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی زمانی شکل می گیرد که مسلمانان جهان درکنارهم قرار گیرند و غده سرطانی در جهان محو شود.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی فقط به جغرافیای جهان اسلام محدود نیست دشمنان با تشکیل داعش تلاش داشتند تصویر نابهنجاری از اسلام به جهانیان معرفی کنندو آمریکا با بی شرمی به جبهه مقاومت اعلام می دارد اگر از مقاومت دست برندارید ‌ما داعش را وارد صحنه می کنیم اما این توطئه ها قطعا به خودشان بر می گردد.

سلیمانی افزود: استان مازندران به عنوان پیش قراول حرکت انقلابی و عظیم در این امر بسیار بااهمیت و مهم است و در کنار ظرفیت بسیج دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشته باشند عملیات های بزرگ نیازمند تمرین است و اکنون تمرین و آموزش نوجوانان و جوانان قابل ستایش و تحسین برانگیز است و این امر همان جهاد زمان دفاع مقدس است.

وی گفت: دشمنان با تمام قدرت به دنبال نامیدی و ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران است از دشمنان نترسیم و نهراسیم، با بصیرت حواسمان به توطئه های دشمنان باشد و قدر انقلاب و ولایت فقيه را بدانیم و با تمام امکانات و ظرفیت، با حضور همه جانبه به ویژه حضور جوانان مردم سالاری دینی را در تمام‌ جنبه ها محقق کنیم و بدانیم تنها راه نجات جهان و رسیدن به صلح و عدالت تمسک به اسلام است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار