خبرهای داغ:

محکم ترین پشتیبان ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان گفت:حضرت فاطمه زهرا(س)محکم ترین پشتیبان ولایت بود و لحظه ای از دفاع از حق خلافت حضرت امام علی(ع) از پای ننشست.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۱۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

حجت الاسلام و المسلمین سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)اظهار داشت :حضرت فاطمه زهرا (س) محکم ترین پشتیبان ولایت بود و لحظه ای از دفاع از حق خلافت حضرت امام علی(ع) از پای ننشست ،تا اینکه در فاصله بسیار کوتاهی از رحلت حضرت پیامبر اکرم صل الله علیه و آله به دست غاصبان خلافت به شهادت رسید.

وی افزود: غاصبان به خوبی متوجه جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) بودند و بارها از زبان پیامبراسلام(ص) توصیه به تکریم بانوی دوعالم را شنیده بودند اما با این حال عدالتخواهی حضرت را هیچگاه نپذیرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان عنوان نمود: آن بانوی بزرگ اسلام درس مقاومت را تا پای جان به همه زنان و مردان آموختند و دراین طول تاریخ اسلام مادران مسلمان والاترین الگو را در زندگی خود دارند.

وی درپایان گفت : این ایام فاطمیه مصادف شده باشهادت مادران و کودکان مسلمان و مظلوم غزه (فلسطین) که استقامت شان در برابر آرمان های دینی دنیا را به تعجب وا داشته است، لذا از همه مردم عزیز و ولایت مدار شهرستان هندیجان در مراسم تشییع نمادین درروز یکشنبه (۲۶آذرماه)سالروز شهادت مظلومانه دختربزرگوار پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) دعوت و به همه دوستداران و ارادتمندان به خاندان کرام اهل بیت(ص) تسلیت عرض نموده و در راس همه خواسته ها فرج حضرت حجت بن الحسن امام مهدید(عج) و نابودی صهیونیست و ظالمان عالم را از ذات اقدس پروردگار مسألت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار