فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت؛

شهید گمنام برای ما نشانه هستند از انها شفا بگیریم

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در مراسم تشببع و تدفین شهید گمنام گفت: این شهیدان برای ما نشانه هستند واز انها باید شفا بگیریم.
کد خبر: ۹۵۶۴۸۰۲
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار نعمان غلامی روز پنجشنبه در آیین تشییع شهید گمنام در دهستان گنجوان از توابع شهرستان چوار و یادواره ۶۰ شهید ایل بولی اظهار کرد: آرمان های شهدای جنگ تحمیلی مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی را درنوردیده و مظلومیت سراسر ایثار و مقاومت مردم مظلوم غزه، الگویی برگرفته از راه شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران است و تاسی از راه شهیدان نقشه راه مردم بی دفاع فلسطین در مواجهه با رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

 

وی با بیان اینکه شهدا مایه افتخار ما و تمامی مستضعفان و آزادی خواهان جهان هستند، افزود: تفکر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، نیروی محرکه ادامه راه مقاومت در برابر دشمن متخاصم است.

 

سردار غلامی یادآور شد: منش رزمندگان در دوران دفاع مقدس و رشادت‌های شهیدان و جانبازان اکنون باید الگویی برای دولتمردان در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دیگر حوزه ها باشد تا با ایستادگی در مقابل باطل، پافشاری بر اشاعه حق و تکاء به توان داخلی بسیاری از مشکلات کشور از جمله در حوزه اقتصاد، اشتغال‌ و معیشت مردم مرتفع شود.

 

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس نقشه شوم براندازی این نظام که با محوریت قرآن، اسلام و سیره اهل بیت بنا شده است را در سر می‌پروراندند، چرا که نور هدایت بخش انقلاب اسلامی تاریکی‌های عالم را از بین می برد.

 

وی تاکید کرد: دشمن می داند اشاعه تفکر انقلاب اسلامی در منطقه و جهان خطرناک است و این تفکر جایگاه ایران را در سطح بین المللی تثبیت و مسیر را برای مبارزه با استکبار جهانی هموار می سازد.

 

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: با گذشت ۳۵ سال از پایان جنگ تحمیلی، تفحص و حضور پیکر شهدای گمنام در شهرهای مختلف کشور، باعث جلای روح مردم و مسئولان می شود و باور و اعتقاد قلبی به راه شهیدان در دل همگان جوانه می‌زند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) نیز در این آیین گفت: شهید گمنام نماد و نشان مظلومیت شهدایی است که در جبهه های نبرد و هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند.

 

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه شهیدان از خواص خداوند هستند، ادامه داد: شهیدان ملجأ و پناه عموم مردم هستند و با تاسی از آرمان های مقدس شهدا باید فرهنگ ایثار و شهادت تقویت شود.

 

گفتنی ست این آیین با حضور انبوه مردم شهرستان های چوار و ایلام و مسئولان استان در دهستان گنجوان از توابع شهرستان چوار برگزار شد.

 

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) چهار شهید در اسمان آباد چرداول، ماژین دره شهر، پالایشگاه و گنجوان چوار تدفین شدند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار