خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند، گفت: دعای خیر خانواده‌های شهدا نیز برای حل بسیاری از مشکلات جامعه و کشور راهگشا است.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۴۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی با حضور در منزل برادران شهید «سید عزیز و سید محسن مصطفوی» تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه دانست و بر الگو گرفتن از سیره شهدا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند، افزود: دعای خیر خانواده‌های شهدا نیز برای حل بسیاری از مشکلات جامعه و کشور راهگشا است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالگرد عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ ، گفت: ‌سپاه انصارالحسین (ع) در این عملیات بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و نقش تیپ انصارالحسین (ع) در عملیات کربلای ۵ ویژه و موثر بود و شهید بسیجی سیدعزیز مصطفوی در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به درجه شهادت نائل آمده است.

وی بیان کرد: در دومين کنگره ۸ هزار شهید استان همدان بیش از ۴ هزار خانواده شهید مورد بازدید و با اهدای مدال سرو تجلیل به عمل آمده است.

در این ديدار فرمانده وجمعی از مسئولین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، حجت الاسلام علی غفاری امام جمعه شهرستان، سید روح‌الله حسینی فرماندار شهرستان، هادی ربانی فرمانده سپاه ناحیه فامنین و علی گلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فامنین حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار