اسلامشهر نایب قهرمان استان تهران شد

تیم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر در مسابقات فوتسال استان تهران ، جام شهدای فلسطین_غزه نایب قهرمان استان تهران شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۸۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج اسلامشهر   از زمان شروع هفته بسیج تا کنون ،پس از رقابتهای سخت بین  ۲۴ تیم ، فینال این مسابقات بین تیم های فوتسال نواحی مقاومت بسیج اسلامشهر و فیروزکوه برگزار شد که با قهرمانی فیروزکوه و نایب قهرمانی تیم فوتسال اسلامشهر همراه بود.

 این مسابقات که به گفته شرکت کنندگان به طور حرفه ای و در سطح خیلی خوب و با کیفیت انجام شده   ، موجب رقابتهای سخت و دوستانه بوده است.

 سرهنگ حیدری مسئول تربیت بدنی سپاه استان تهران و برگزار کننده این مسابقات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار ورزشکاران گفت: ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد و به همین منظور معاونت تربیت بدنی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران اقدام به برگزاری رشته های مختلف ورزشی در دو سطح بسیج و پایوران نموده است.

حیدری با اشاره به رقابت های سخت و جوانمردانه بین ۲۴ تیم از سراسر استان تهران افزود: بعد از سه ماه رقابت ما شاهد مسابقه فینال بین دو تیم خوب فیروزکوه و اسلامشهر هستیم ، که پس از این مسابقه با اهدای هدیه از تیم های برتر و کادر اجرایی تقدیر بعمل می‌آید.

 وی گفت: از بین بازیکنان انتخاب شده ان شاءالله هشتم بهمن ماه تیم منتخب به مسابقات کشوری در مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

  مسئول تربیت بدنی سپاه استان تهران از دست اندرکاران مسابقات، تیم داوری و میزبان  این مسابقات در ناحیه اسلامشهر و باقرشهر تقدیر بعمل آورد.

 همچنین در پایان مسابقات از تیم های ستاد استان تهران برای کسب مقام سوم و ناحیه مقاومت بسیج باقرشهر برای تیم برتر در اخلاق تقدیر بعمل آمد و قربانزاده از ناحیه اسلامشهر منتخب اعزامی به مسابقات کشوری اعلام شد.

 

 

#

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار