خبرهای داغ:

بهره برداری ۳۹ مدرسه در خوزستان همزمان با سراسر کشور

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از بهره برداری ۳۹ مدرسه با ۱۷۷ کلاس درس در استان با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۴۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد سعیدی‌پور در مراسم بهره برداری ۳۹ مدرسه که به صورت نمادین در مدرسه ۶ کلاسه خیرساز کوی سیاحی اهواز به صورت ویدئوکنفرانسی و باحضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: امروز ۹۵۰ فضای آموزشی در کشور با حضور رئیس جمهور راه اندازی شد که سهم خوزستان از این تعداد ۱۷۷ کلاس درس است.

وی افزود: در حال حاضر ۴۶۰ فضای آموزشی با یکهزار و ۸۰۰ کلاس درس در خوزستان در دست ساخت است.

سعیدی پور از بهره برداری یکهزار و ۱۰۰ کلاس درس در یکسال اخیر در استان خبر داد و ادامه داد: دولت سیزدهم تجلی مدرسه‌سازی در خوزستان است و با حمایت‌های دولت و مشارکت خوب خیران شاهد روند مطلوب مدرسه‌سازی در استان هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه خیران مدرسه ساز استان در چند سال اخیر رتبه نخست مدرسه سازی را در کشور کسب کردند، گفت: خیران مدرسه ساز استان امسال ۷ هزار میلیارد ریال متعهد به ساخت مدرسه شدند.

عبدالله حبیبی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش استان توجه جدی به مسائل آموزشی دانش‌آموزان است.

وی ارتقای نمرات میانگین و افزایش قبولی دانش‌آموزان استان در کنکور را از برنامه‌های با اولویت مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان عنوان کرد و افزود: توجه به مسائل پرورشی دانش‌آموزان استان از دیگر برنامه‌های محوری آموزش و پرورش است.

حبیبی ادامه داد: توجه به دین‌باوری و آموزش مهارت‌های زندگی باید در مدارس استان به طور جدی آموزش داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار