امام‌جمعه چرداول؛

هراس دشمن از حضور مردم در صندوق‌های رأی

امام‌جمعه چرداول گفت: دشمن از حضور ما در پای صندوق‌های رأی بیمناک است چرا که حضور ما یعنی همراهی و همپایی با نظام و کشور جمهوری اسلامی و آنها این را نمی‌خواهند.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۸۷
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن فریادی در خطبه‌های نمازجمعه شهر سرابله ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این ایام را قدر بدانیم چرا که ایام خاص و تأثیرگذاری است فضا را به سمت‌وسوی معنویت ببریم و اهل‌بیتی (ع) کنیم، ماهواره‌ها را در خانه‌ها جمع کنید چرا که جایی که ماهواره باشد خدایی نیست، خودمان را آماده ورود به ماه مبارک رمضان کنیم، ماهی که خدا برای بندگان قرار داده تا اعمال گذشته را جبران و آینده را با روزه‌داری و استغفار در این ماه عظیم بسازیم.

 

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان امسال تقارن با عید نوروز و تعطیلات دارد ان‌شاءالله بکوشیم علی‌رغم شادی و جشن در این عید باستانی حدود خدا را نیز رعایت کنیم، یکی از مشکلات امروز شهرستان اختلاط زن و مرد در جشن‌ها و تالارها با پوشش‌های نامناسب است که مدنظر مسئولین مربوطه و مردم عزیزمان قرار گیرد که به‌خاطر یک جشن گذرا آخرت خود را تباه نسازیم و خدایی ناکرده مورد غضب و بلای خدای مهربان قرار نگیریم.

 

امام‌جمعه چرداول سپس ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و خلق حماسه‌ای دیگر علی‌رغم توطئه‌های دشمنان، مردم را به حضور پرشورونشاط در ۱۱ اسفندماه و خلق حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رأی فراخواند. دشمنان با حضور مردم در ۲۲ بهمن ناراحت و ناامید شدند، حال باید به این موضوع بپردازیم که دشمنان کجا و چرا از حضور ما می‌ترسند آنجاها حضور پیدا کنیم، دشمن از حضور ما در پای صندوق‌های رأی بیمناک است چرا که حضور ما یعنی همراهی و همپایی با نظام و کشور جمهوری اسلامی و آنها این را نمی‌خواهند؛ لذا باید تمام تلاشمان را بکار گیریم که ایرانی جدا از هر دین و مذهبی در این انتخابات حضور داشته باشد و ان‌شاءالله با حضور حداکثری محاصره اقتصادی شکسته شود و بار دیگر پوزه ابرقدرت‌های پوشالی که هزاران جنگ ترکیبی و شناختی علیه ما به راه انداخته‌اند به خاک مالیده شود. به خود می‌بالیم که در دنیا تنها کشوری هستیم که علیه استکبار به‌خاطر استقلال و آزادی کشورمان ایستاده‌ایم.

 

فریادی سپس به فرموده مقام معظم رهبری اشاره نمود و گفت: مردم دو فریضه دارند یک شرکت و مشارکت و دوم حضور و رأی بابصیرت، به کسی رأی بدهیم که خودش را فدای مردم کند، خداترس و متخصص باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار