خبرهای داغ:

دیدار سرپرست آموزش و پرورش باغملک با فرماندهی سپاه ناحیه باغملک به‌ مناسبت سالروز تأسیس سپاه

سرپرست آموزش و پرورش باغملک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه باغملک این روز را به مدافعان حریم ولایت تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۳۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک: صبح امروز در سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تامرادی سرپرست آموزش و پرورش به همراه ممبینی مسئول کانون بسیج فرهنگیان و ملایی کارشناس آموزش ابتدائی با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه باغ‌ملک با سرهنگ عارف دیدار و این روز را به مدافعان حریم ولایت تبریک عرض نمودند.

تامرادی سرپرست آموزش و پرورش باغملک در این دیدار ضمن تبریک اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه و نهضتی بود که با فرمان امام راحل عظیم الشأن رقم خورد و همه تهدیدات دشمن را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل گفت: ما به نیابت از خانواده عظیم آموزش و پرورش قدردان شما عزیزان در سپاه هستیم چرا که پاسخ کوبنده وعده صادق افتخاری از جانب شما دلاورمردان سبزپوش علیه جنایتهای رژیم منحوس برای تک‌تک ما ایرانیان بود.

 

سرهنگ عارف ضمن تقدیر از حضور سرپرست آموزش و پرورش گفت: یکی از مولفه‌های اقتدار نظام ما معلمان هستند که علیرغم همه مشکلات پای نظام، انقلاب و رهبری ایستاده اند.

 

وی افزود: بیش از ۲۵ درصد از شهدای ما در جنگ تحمیلی دانش آموزان بودند و این یعنی معلمان ما ولایی هستند که توانستند تربیت کننده بهترین بندگان صالح خداوند باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار