خبرهای داغ:
توکلی خبر داد

ارائه خدمات رایگان توسط گروه جهادی دامپزشکی در مناطق کم‌برخوردار نهاوند

همدان-سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از برگزاری اردوی جهادی و ارائه خدمات رایگان توسط گروه جهادی دامپزشکی در مناطق عشایری و کم‌برخوردار شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۹۹۹۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
ارائه خدمات رایگان توسط گروه جهادی دامپزشکی در مناطق کم‌برخوردار نهاوند

حسن توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: در راستای سیاست‌های اداره کل دامپزشکی استان همدان و به مناسبت دهه کرامت و فرا رسیدن روز «بسیج عشایری» گروه جهادی دامپزشکی با حضور در منطقه عشایری شهرستان نهاوند اقدام به ارائه خدمات رایگان کرد.

وی افزود: این برنامه با هدف پیشگیری از بیماری‌های واگیر دامی و همچنین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله هاری و تب مالت و ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به مناطق کم برخوردار به همت اداره دامپزشکی نهاوند در یکی از مناطق عشایری بخش خزل برگزار شد.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند بیان کرد: در این اردوی جهادی فرصتی به وجود آمد تا دامپزشکان و کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند با حضور حجت الاسلام ترکاشوند نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و مهندس ظفری مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرستان در مناطق محروم، خدمات مورد نیاز دامداران را به طور رایگان ارائه کنند.

وی علاوه بر پیشگیری از بیماری‌های واگیر دامی، حفظ سرمایه دامی و ایجاد رضایتمندی جامعه عشایری را از دیگر اهداف برگزاری این اردوی جهادی عنوان کرد.

توکلی خاطرنشان کرد: در این اردو خدمات رایگان دامپزشکی همچون واکسیناسیون دام سبک (آبله و بروسلوز) ، واکسیناسیون هاری، سم‌پاشی بدن دام و جایگاه دامی، تشخیص و درمان بیماری‌های دامی و ارائه مشاوره‌های بهداشتی ارائه شد که علاوه بر حفظ و نگهداری از سرمایه‌های دامی، کمکی در راستای کاهش هزینه‌های درمانی دامداران و عشایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار