حجت الاسلام بیگدلی مطرح کرد

مطبوعات و رسانه؛رکن چهارم دموکراسی

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به اینکه مطالبه گری و پرسیدن سوال از دیگر وظایف روابط عمومی و رسانه هاست،خاطرنشان کرد:چرا که مطبوعات و رسانه رکن چهارم دموکراسی بوده و رسانه ها می بایست در انتشار اخبار دقت و تمرکز کافی را داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۹۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

مطبوعات و رسانه؛رکن چهارم دموکراسی

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛حجت الاسلام حسن بیگدلی در همایش مدار امید که با حضور سرتیپ پاسدار رمضانعلی شریف؛سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه استان در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار شد،با بیان اینکه روابط عمومی و شگل گیری آن منحصر به امروز و اکنون نمی باشد،خاطرنشان کرد:طبق دستورات و منابع دینی و روایی ما بحث ارتباط در اجتماع امری لازم و ضروری می باشد چرا که بشر اجتماعی آفریده شده است.

 

وی بابیان اینکه ارتباط،تبیین و روشنگری از وظایف روابط عمومی هاست، افزود:طبق فرموده حضرت علی (ع)(سَلُونِی قَبْلَ‏ أَنْ‏ تَفْقِدُونِی از من بپرسید، پیش از آنکه مرا از دست بدهید)،ارتباط سبب ابهام زدایی و تبیین می شود. 

 

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با اشاره به اینکه مطالبه گری و پرسیدن سوال از دیگر وظایف روابط عمومی و رسانه هاست،خاطرنشان کرد:چرا که مطبوعات و رسانه رکن چهارم دموکراسی بوده و رسانه ها می بایست در انتشار اخبار دقت و تمرکز کافی را داشته باشند.

 

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه امام سجاد(ع)و حضرت زینب (س)رسانه کربلا بودند،افزود:همچنین رسانه سبب پیروزی در دفاع مقدس و وعده صادق شد چرا که روایتگری و انعکاس توانمندی ها رمز پیروزی و موفقیت است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار