خبرهای داغ:
سردار والی‌راستی:

روابط عمومی نقش فعالی در مشارکت مردم و امیدآفرینی دارد

همدان-فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: مشارکت مردم در امور حیاتی کشور و همچنین امیدآفرینی دو ضرورت مهم امروز کشور و جامعه است که روابط عمومی در تحقق هر دو ضرورت نقش مستقیم و فعال دارد.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۶۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

سردار علی والی‌راستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: این مجموعه رکن اساسی قوام و دوام و شناسنامه هر تشکیلات و سازمان است.

وی بیان کرد: روابط عمومی، علاوه بر تعاملات بیرونی خود، در تعاملات سازمان با کارکنان و سیاست‌های داخلی هم نقش دارد.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: جهانی بودن این روز و اشتراک وجود این مجموعه در همه ارگان‌ها و ادارات و تشکیلات دنیا نشان دهنده اهمیت فوق العاده روابط عمومی و در صدر آن مدیر روابط عمومی در مجموعه‌ها است.

وی اظهار کرد: ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند ارتباط رسانه‌ای صحیح درون و برون سازمانی را ایجاد کند و در پیشبرد اهداف سازمان کمک کننده باشد.

سردار والی‌راستی گفت: در نهادهای انقلابی و به ویژه سپاه و بسیج نقش روابط عمومی تعیین کننده‌تر است چراکه در راستای تبیین مواضع و دستاوردهای انقلاب اسلامی در افکار عمومی و ایجاد انگیزه و امید در جامعه فعالیت دارد.

وی گفت: مشارکت مردم در امور حیاتی کشور و همچنین امیدآفرینی دو ضرورت مهم امروز کشور و جامعه است که روابط عمومی در تحقق هر دو ضرورت نقش مستقیم و فعال دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار