خبرهای داغ:
سردار مجیدی تأکید کرد

لزوم اجرای برنامه‌های جذاب و اثرگذار برای جذب حداکثری در پایگاه‌های بسیج

همدان-فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: اگر بخواهیم سپاه قوی شود و پایگاه‌های بسیج ما تاثیرگذار باشند باید با تدارک برنامه‌های جذاب و اثرگذار در بسیج به سمت جذب نیروهای مومن و تاثیرگذار حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۲۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
لزوم اجرای برنامه‌های جذاب و اثرگذار برای جذب حداکثری در پایگاه‌های بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع مسئولین برتر نیروی انسانی پایگاه‌های مقاومت بسیج نواحی ضمن تبریک عملیات بزرگ وعده صادق اظهار کرد: سپاه و بسیج از جنس مردم و نهادی انقلابی هستند که با هدف نگهبانی از انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شدند.

 وی با اشاره به بیانات معمار کبیر انقلاب اسلامی پیرامون تشکیل هسته‌های مقاومت گفت: ایشان در اوایل انقلاب دستور تشکیل هسته‌های مقاومت را در کشورهای مختلف داده‌اند و امروزه بعد از گذشت چندین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، این هسته‌ها به یک قدرت تبدیل شده‌اند که اثرات آن را به وضوح مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان مطالبه ۸ میلیون نیروی پا به کار انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب (مد‌ّظلّه‌العالی) از بسیج را یک اصل عنوان کرد و افزود: تلاش‌های مسئولین نیروی انسانی پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در راستای جذب افراد انقلابی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم سپاه قوی شود و پایگاه‌های بسیج ما تاثیرگذار باشند باید با تدارک برنامه‌های جذاب و اثرگذار در بسیج به سمت جذب نیروهای مومن و تاثیرگذار حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار