خبرهای داغ:
سرهنگ برات‌زاده خبر داد

اجرای بیش از ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کارگر در همدان/ بازدید و پیگیری مشکلات ۱۲۰ واحد تولیدی

همدان-مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از اجرای بیش از ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان و حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج کارگری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۷۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
اجرای بیش از ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کارگر در همدان/ بازدید و پیگیری مشکلات ۱۲۰ واحد تولیدی

سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه ۱۴ هزار شهید جامعه کار و تولید کشور و ۴۷۰ شهید جامعه کارگری و کارفرمایی استان همدان اظهار کرد: در راستای تقدیر از زحمات این قشر زحمتکش، از روز پنجم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته کار و کارگر و همچنین هفته بسیج کارگران و کارخانجات در کشور نامگذاری شده است.

وی گفت: روز نهم اردیبهشت به عنوان روز بسیج کارگران و کارخانجات نامگذاری شده که مصادف با سالروز تدفین پیکر مطهر شهید «عبدالحسین برونسی»، شهید شاخص جامعه کارگری است.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان اظهار کرد: این سازمان در راستای ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و نهادینه کردن معنویت و ارتقاء روحیه انقلابی و معنوی در جامعه کار و تولید استان برنامه‌هایی را در حال اجرا دارد که در دو بخش مهم خلاصه می‌شود.

وی افزود: بخش اول اقدامات ما در راستای تحقق ارتش ده‌ها میلیونی و تحقق بسیج در سطح جامعه کار و تولید استان است که با تشکیل ۶۷ پایگاه بسیج در سطح واحدهای تولیدی و خدماتی در استان و با بیش از ۲۱ هزار بسیجی در حال فعالیت است و در راستای برنامه‌های بسیج در طول سال اقداماتی را انجام می‌دهد.

برات‌زاده عنوان کرد: بخش دوم نیز در راستای کمک به جامعه اسلامی بوده که مهمترین آن خدمت رسانی به محرومان و کمک به تولید و رفع موانع تولید است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به تولید و رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: طی سال گذشته حدود ۱۲۰ واحد تولیدی را بازدید و مورد بررسی قرار گرفت که در این زمینه ۳۰۰ مشکل را شناسایی کردیم و با کمک ادارات مختلف، به خصوص سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اکثر آنها را حل کردیم.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان ابراز کرد: از طرح‌های اصلی این سازمان، طرح شهید برونسی با هدف، فرهنگ‌سازی برای توزیع و مصرف کالای ایرانی و بازدید اقشار مختلف بسیج به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب از واحدهای تولیدی و آشنایی با واحدهای تولیدی موفق است.

وی با بیان اینکه امید است این طرح‌ها باعث رونق تولید و شکوفایی اقتصادی کشور شود، افزود: به مناسبت هفته کار و کارگر نیز بیش از ۸۰ عنوان برنامه در سطح استان و حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج کارگری در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و بصیرتی پیش‌بینی شده که اجرایی می‌شود.

برات‌زاده با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این ایام گفت: ویژه برنامه گرامیداشت روز بسیج کارگران و کارخانجات، روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در شرکت فولاد ویان به همت پایگاه بسیج این شرکت برگزار می‌شود که در این برنامه از ۱۰ خانواده شهید کارگر از هر شهرستان یک خانواده و پنج فرمانده پایگاه مقاومت بسیج موفق در سال ۱۴۰۲ تقدیر می‌شود.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته نیز کوهپیمایی ۲۰۰ نفر از بسیجیان کارگری و تجلیل از کارگران موفق در سطح کارخانه‌ها و حوزه‌های مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار