برگزاری همایش فرهنگیان بسیجی قم همزمان با دهه کرامت+ تصاویر

همایش کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم، امروز همزمان با دهه کرامت در مدرسه ابتدایی شهید مفتح قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۶۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم، همزمان با سومین روز از ایام دهه کرامت با حضور جمعی از فرهنگیان بسیجی در مدرسه ابتدایی شهید مفتح قم برگزار شد.
 
برگزاری همایش فرهنگیان بسیجی قم همزمان با دهه کرامت+ تصاویر

در ابتدای این همایش، «عبدالله صادقخانی» مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی در سخنانی با تبریک ایام دهه کرامت، اهم موضوعات برنامه ریزی شده در کانون از جمله توجه به سواد رسانه‌ای و فضای مجازی را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به عدم دسترسی برخی دانش آموزان مناطق روستایی قم در ایام کرونا به فضای مجازی و نرم افزار شاد، با همکاری جمعی از فرهنگیان بسیجی جزوات درسی تکثیر شد و در اختیار دانش آموزان مذکور قرار گرفت تا ضمن رعایت عدالت آموزشی، از محرومیت درسی آنان جلوگیری شود.

در ادامه، حجت الاسلام «خواجوی» از کارشناسان سیاسی و حوزوی استان در سخنانی، با اشاره به ویژگی‌های دو نوع مدیریت لیبرالی و انقلابی در کشور، اظهار داشت: مدیریت لیبرال‌ها کشور را به بیچارگی و بدبختی می‌رساند، اما مدیریت انقلابی و ولایی کشور را به پیشرفت و سرافرازی سوق می‌دهد.
 
برگزاری همایش فرهنگیان بسیجی قم همزمان با دهه کرامت+ تصاویر

وی با ارائه مثال‌هایی از دو نوع مدیریت، خاطرنشان کرد: بیشترین سفارش حضرت امام (ره) در ماه‌های آخر عمر شریف شان پرهیز از لیبرال‌ها بود به طوری که در موضوع عزل قائم مقام رهبری، فرمودند: می‌ترسم بعد از من انقلاب را به لیبرال‌ها و از طریق آنان به منافقان بسپارید.

خواجوی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر عمده مفاسد اقتصادی و ... که گزارش شده، از مجموعه‌هایی با مدیریت لیبرال‌ها بوده است.

در این مراسم که با رعایت مسائل بهداشتی و همراه با فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، به هر یک از فرهنگیان بسیجی با اسامی و القاب رضا و معصومه، بدون قرعه تسهیلات ۲۰ میلیون ریالی اهدا گردید.
 
برگزاری همایش فرهنگیان بسیجی قم همزمان با دهه کرامت+ تصاویربرگزاری همایش فرهنگیان بسیجی قم همزمان با دهه کرامت+ تصاویر
 
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار