خبرهای داغ:
دانش‎ آموزان و نخبگان برتر قرآنی باحضور در محفل انس با قرآن کریم «خانه‌های قرآنی» که در مسجد جامع امیرالمومنین(ع) برگزار شد، دل‌های خود را نورانی کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۴۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محفل انس با قرآن کریم ویژه دانش آموزان برتر قرآنی باعنوان «خانه‌های قرآنی» با حضور قاریان و نخبگان قرآنی از سوی ستاد برگزاری نماز جمعه پردیسان درمسجد جامع امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

محمدجواد فتاحی اردکانی مسئول ستاد نماز جمعه پردیسان در حاشیه این محفل قرآنی طی سخنانی اظهار کرد: این محفل قرآنی بمنظور ترویج فرهنگ انس و ارتباط با قرآن کریم نوجوانان با تاسی بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن برگزار شد.

مسئول ستاد نماز جمعه پردیسان بیان کرد: در حاشیه محفل قرآنی «خانه‌های قرآنی»، آیاتی از قرآن کریم بامضامین مختلف همچون استکبارستیزی باتوجه به وقایع و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه در راستای طرح «زندگی با آیه‌ها» با عنوان مسطورا برای نوجوانان بازگو شد.

وی با بیان اینکه در طرح «زندگی با آیه‌ها» نهادهای مختلف مشارکت دارند، ابراز کرد: این طرح برای نخستین بار در سراسر کشور با چشم اندازی سه ساله باحضور مربیان و مروجان قرآنی در محافل و با انتشار ۱۵۰ آیه محوری گفتمانی قرآنی در بین مردم در حال اجراست. 

فتاحی اردکانی خاطرنشان کرد: حضور حافظان قرآن کریم، تلاوت آیاتی از کلام الله، خوشنویسان مطرح استان قم، برگزاری محفل پرسش و پاسخ نخبگانی و قرعه کشی کمک هزینه سفرعتبات از برنامه‌های محفل قرآنی «خانه‌های قرآنی» بود.

انتهای پیام/ دانیال قنبری

ارسال نظرات