باشگاه مرکزی - شازند
افتتاح خانه های ولی نعمتان انقلاب اسلامی در شهرستان شازند

افتتاح خانه های ولی نعمتان انقلاب اسلامی در شهرستان شازند

افتتاح خانه های ولی نعمتان انقلاب اسلامی در شهرها و محله‌های شازند ( سرسختی، هفته، حصار و مزرعه خاتون )
راه اندازی آب بند و مخزن خاکی ذخیره آب فاز دوم بخش زالیان

راه اندازی آب بند و مخزن خاکی ذخیره آب فاز دوم بخش زالیان

بهره برداری از آب بند و مخزن خاکی ذخیره آب فاز دوم در روستای زالیان به ارزش ۱۳۵ملیون تومان
فرماندهی ناحیه شازند هفته ی بسیج را تبریک گفتند

فرماندهی ناحیه شازند هفته ی بسیج را تبریک گفتند

پیام تبریک فرماندهی ناحیه شازند به مناسبت هفته بسیج
۱۷ ربیع الاول بر تمام شیعیان مبارک باد

۱۷ ربیع الاول بر تمام شیعیان مبارک باد

تبریک نمایندگی محترم ناحیه شازند به مناسبت ۱۷ ربیع الاول

فرماندهی سپاه شازند جناب سرهنگ اکبری هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند

پیام تبریک فرماندهی سپاه شازند جناب سرهنگ اکبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی

حضور امام جمعه محترم شازند حاج آقا مهدی نژاد و فرماندهی و جانشین سپاه شازند به پاس قدردانی از پرسنل بیمارستان تامین احتماعی و درمانگاه امام رضا (ع) در هفته دفاع مقدس

قدر دانی امام جمعه محترم شازند حاج آقا مهدی نژاد و فرماندهی و جانشین سپاه شازند از پرسنل بیمارستان تامین احتماعی و درمانگاه امام رضا (ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس. امام جمعه محترم شهرستان شازند در این دیدار اظهار داشتند زحمت های بی دریغ قشر زحمتکش و فداکار نظام سلامت در دوران دفاع مقدس مثال زدنی و در حال حاظر با وجود ویروس منحوس کرونا که بر جامعه حاکم شده است بی بدیل می باشد و از خداوند منان خواستاریم که با سرور سالار شهیدان محشور شوید.

برگزاری نمایشگاه کلام رهبری و نماز جمعه در شهر شهباز محله هفته

برگزاری پرشور نماز جمعه در شهر شهباز ( محله هفته ) و همچنین سخنرانی بصیرتی جناب سرهنگ رجبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله . ایشان در سخنرانی پیش از شروع نماز جمعه اظهار داشتند رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دنیا ثابت کرد که هیچ اهرم قدرت و زورگویی که در آن مقطع خواستار ساقط شدن نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران بودند توان مقابله با این روحیه جهادی و انقلابی را نداشتند و اگر این روحیه در بین مسئولین حال حاظر نظام جمهوری اسلامی حاکم بود وضعیت اقتصادی حال حاظر ما خیلی از این بهتر میشد .

برگزاری پر شور نماز جمعه در شهرستان شازند به مناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری پر شور نماز جمعه با حضور احاد مردم و مسئولین و پرسنل نظامی و انتظامی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید . در این دیدار امام جمعه محترم حاج آقا مهدی نژاد در ختبه ی اول ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و در ختبه ی دوم نسبت به مسائل بین المللی و سیاسی روز مطالبی را ایراد نمود.

برگزاری مسابقات ورزشی در شهر شهباز به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس ئر شهر شهباز ( محله هفته ) حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (ص) و جمعی از بسیجیان اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی کردند. قبل از برگزاری این مسابقات جناب آقای سعید عبدی مداحی و سخنرانی این مراسم را برای خواهران داشتند .