خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: بعد از انقلاب منافع آمریکا در منطقه نابود و بزرگترین ضربه به هیمنه پوشالی استکبار در جنوب غرب آسیا وارد شد و این ضربات همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۳۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زا قم، امیر دریادار سیاری ظهر یکشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن قم در میدان آستانه با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: نظامی وابسته در این کشور حکومت می‌کرد و هیچ اختیاری از خود نداشت.

وی بیان کرد: همه عرصه‌ها از جمله اکتشاف و استخراج و حتی فروش نفت کشور به دست بیگانگان بود و در این زمینه هیچ اختیاری نداشتیم که این دور از هویت ما بوده است.

دریادار سیاری گفت: بدون اجازه مستشاران خارجی هیچ گونه تصمیمی در کشور گرفته نمی‌شود و ساواک ملت ایران را شکنجه می‌داد.

معاون هماهنگی ارتش افزود: پیش از انقلاب ما ژاندارم منطقه برای حفظ امنیت و منافع آمریکا بودیم و بعد از انقلاب منافع آمریکا در منطقه نابود شد و بزرگترین ضربه به هیمنه پوشالی استکبار در جنوب غرب آسیا وارد شد و این ضربات همچنان ادامه دارد.
انقلاب اسلامی بزرگترین ضربه را به هیمنه پوشالی استکبار زد/ خودکفایی در همه تجهیزات نظامی

وی اظهار داشت: این دشمنی استکبار جهانی علیه ملت همچنان ادامه دارد و دشمنان پس از پیروزی انقلاب در ابتدا اختلافات قومی و قبیله‌ای به راه انداختند و در ادامه ۱۷ هزار نفر را ترور کردند و ۸ سال جنگ را بر ملت تحمیل کردند و در این جنگ نابرابر همه قدرت‌ها به یاری رژیم بعث آمدند.

معاون هماهنگ کننده ارتش بیان کرد: دشمنان بعد از جنگ تحریم‌ها را آغاز و در ادامه جنگ نرم را شروع کردند و جنگ ترکیبی را به راه انداختند که به همت ملت ایران به هیچکدام از اهداف خود دست نیافتند و می‌دانند با حضور ملت ایران در صحنه به توفیقی دست نخواهند یافت.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی پیش از انقلاب گفت: امروز ایران در مباحث پزشکی، مهندسی، نانو، فضایی و نظامی و سایر عرصه‌ها به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است و در عرصه نظامی التماس می‌کنند که تجهیزات به کشورها فروخته نشود.

وی افزود: در زمان جنگ مهمات ما به دلیل وابسته بودن تمام می‌شد و امکان ساخت برای دفاع از کشور نداشتیم اما امروز در عرصه تجهیزات نظامی خودکفا هستیم.

وی ادامه داد: در پدافند هوایی تنها یک سامانه ارتفاع متوسط زمین به هوا داشتیم اما امروز ده‌ها سامانه داریم که کف برد آنان صد کیلومتر است و پدافند هوایی کرار که اخیراً از آن رونمایی شد در ۳۳۰ کیلومتری به هدف اصابت کرد که دشمن از این علم و دانش ما تعجب کرد.

وی تصریح کرد: امروز به دنبال تمدن اسلامی هستیم و اینها افتخارات به برکت خون شهدا و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب به دست آمده است و امروز با تکیه بر ملت خود اجازه تعدی به دشمنان قسم خورده را نخواهیم داد.

سیاری در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همه ما است که با شرکت در انتخابات پشت دشمنان می‌شوند.

دریادار سیاری گفت: هر چقدر حضور گسترده‌تر باشد قدرت بیشتری به دنبال خواهد داشت و معنای بازدارندگی این است که آنقدر قدرتمند هستیم که هیچ دشمنی فکر تجاوز به کشور را ندارد.

وی تاکید کرد: هماهنگی و اتحاد و انسجام امروز باید در دستور کار باشد و ملت باید راه ولایت را ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات