رئیس کنگره ملی شهدای قم:

هنرمندانی که در حوزه شهادت کار میکنند بدانند که این ماموریت از طرف شهدا به آن‌ها واگذار شده است

رئیس کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به ارزش فعالیت هنرمندان در حوزه شهادت گفت:هنرمندانی که در این حوزه کار میکنند بدانند که این ماموریت از طرف شهدا به آن‌ها واگذار شده است و اجر فراوان دارد.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۱۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حاجی‌زاده رئیس کنگره ملی شهدای استان قم در آئین رونمایی از تولیدات فرهنگی هنری این کمیته که پیش از ظهر امروز در تالار شهید آوینی ارشاد برگزار شد، با بیان خاطراتی در خصوص شهدا و کرامت بی نهایت آن‌ها گفت::تمام تلاش ما باید به گونه‌ای باشد که در روز قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

وی تاکید کرد: هنرمندانی که در عرصه ترویج فرهنگ شهادت کار می‌کنند، بدانند که این ماموریت از سمت خود شهیدان به آن‌ها واگذار شده است و آن‌ها خود ناظر بر این فعالیت هستند و اجر این کار بی پاسخ نخواهد ماند.

حاجی زاده با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون وظایف هنرمندان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی کسانی که در حوزه ترویج فرهنگ شهدا کار می‌کنند جهادگر هستند و در مقابل دشمنانی ایستاده اند که می‌خواهند فرهنگ شهادت را تحریف کرده و به دست فراموشی ببرند.

رئیس کنگره ملی شهدای استان قم خاطرنشان کرد:تا ابد در قبال خانواده شهدا و ایثارگران مسئولیت داریم چراکه آن‌ها خود فرزندانشان را با صبوری و سخاوت به اسلام و انقلاب اهدا کردند تا ارزش‌های این نظام همواره محفوظ باشد.

حاجی زاده همچنین عنوان کرد سبک و سیره شهدا و روش زندگی آن‌ها باید سرلوحه و الگوی همه عرصه‌ها در زندگی مردم و مسئولین قرار داده شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار