خبرهای داغ:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد؛ نیازمند حمایت

شاهرود_مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، همیاری همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های استان به‌ویژه بسیج را در حمایت از کانون‌های فرهنگی خواستار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۶۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی با حضور در افتتاحیه کانون فرهنگی هنری فردوس بسطام و در جمع مسؤولان شهر بسطام، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، محلی برای تربیت نیرو‌های انقلابی و کشف استعداد‌های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان است.
او پس از ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد، با تقدیر از مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود به جهت عملکرد مطلوب در ثبت کانون‌های فرهنگی شهرستان شاهرود گفت: از همه نهاد‌ها به‌ویژه بسیج می‌خواهیم تا به یاری کانون‌های فرهنگی هنری بیایند.
امیرعباس شمس، مدیر کانون فرهنگی هنری فردوس هم بیان کرد: همواره رسالت ما بر این است که با استفاده از رهنمود‌های بزرگان فرهنگ و دین و عملی کردن فرمایشات آن‌ها و با همکاری خانواده اعضا، برنامه‌های مدونی داشته باشیم.
او گفت: باید از ابزار فرهنگ و هنر برای رشد سبک زندگی ایرانی و اسلامی کودکان و نوجوانان و پیرو آن، اعتلای میهن عزیزمان ایران اسلامی استفاده کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار