خبرهای داغ:

فعالیت کانون مساجد در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است

شاهرود_مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت:فعالیت بدون مزد مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۱۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
فعالیت کانون مساجد در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید علی موسوی در دیدار با مدیر کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (ع) شاهرود با اشاره به فعالیت بدون مزد و پاداش مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: این قشر فعالیت صادقانه و دلسوزانه‌ای دارندو فعالیت‌های آنان در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و باید قدردان تلاش‌های آن‌ها باشیم.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:مرد و زن متولی در مساجد با قلبی خاص و مهربان و با نیت خدمت به حوزه فرهنگ و هنر جامعه خود فعالیت می‌کنند و اگرچه نامی از آن‌ها برده نمی‌شود، اما یاد آن‌ها همواره بر زبان‌ها جاری و در قلب مردم جای دارند.
وی تصریح کرد: برخی از این مسئولیت خطیر برای اندوخته دنیای گذرا استفاده می‌کنند و یا بی تفاوت به مسئولیت خود هستند، اما بسیاری نیز بیش از حد توان و مسئولیت فقط به یاد شهدا، تداوم راه انبیا و ادای دین به جامعه گام بر می‌دارند.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ارکان اصلی و چهره‌های اثرگذار مناطق مختلف کشور هستند، افزود:مدیران کانون‌های مساجد در دایره مسئولیتی خود به عنوان یک معتمد، چهره فرهنگی، فردی دلسوز و مهربان در بین افراد جامعه مطرح هستند و چه بسیار وقت‌هایی که این چهره‌های بی ادعا الگویی برای آیندگان شده اند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: مدیران مسئول کانون‌های مساجد امروز به عنوان رزمندگان جنگ نرم و ادامه دهندگان راه شهدا بوی ایثار و مهربانی را در جامعه پراکنده کرده و سبب خیر و برکت برای هر منطقه، روستا و دیاری در فاصله دور و نزدیک هستند.
وی با بیان اینکه تربیت نسلی متعهد، دین باور و انقلابی، رسالت اصلی کانون‌های مساجد است اضافه کرد: عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ملت ایران باید خود را قوی کند» و «ملّت ما به سمت اقتدار ملّی راه زیادی پیموده است»، بچه‌های مسجد برچم‌دار و پیش‌قراول حرکت در مسیر این اقتدار و عزت آفرینی شدند؛ چراکه مسجد همواره نقش پیشتازانه در امور جامعه اسلامی داشته و دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار