خبرهای داغ:
شاهرود_ فرماندار وبژه شهرستان شاهرود از سفر ریاست جمهوری به شهرستان شاهرود در ۳۰ فروردین ماه خبر داد و گفت: دیدار مردمی و افتتاح پروژه‌های جهش تولید مسکن از برنامه‌های سفر است.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۰۰
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲

رئیس جمهور پنجشنبه ۳۰ فروردین به شاهرود سفر می‌کندبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در نشست شورای ادارای و هماهنگی و برنامه ریزی سفر ریاست جمهور در سالن ولایت فرمانداری این شهرستان، با تقدیر و تشکر از تدابیر رهبری انقلاب و برقراری امنیت کشور و سیلی محکمی که توسط نیرو‌های مسلح و سبزپوشان سپاه به اسرائیل غاصب زده شد، از پشتیبانی مسؤولان در برگزاری انتخابات در شهرستان شاهرود تقدیر کرد و افزود: باید مقید به همه موضوعات بویژه فرهنگی باشیم و رفتار‌های نازیبا در جامعه شاید کاستی‌های گذشته باشد و نیازمند ترمیم و برنامه‌ریزی آینده است.
وی گفت: در سالجاری برنامه‌های مناسب با پیوست فرهنگی و سرعت بالا در برون رفت از چالش‌ها در دستور کار است.
معاون استاندار سمنان با اشاره به تاکید رهبری انقلاب بر موضوع حجاب و عفاف از لحاظ شرعی و قانونی، اظهار کرد: تکالیف بیشتری در سال‌جاری بر دوش همگان است که با کمک همه قدم‌های بلندتر و اقدامات جدی‌تر بر داشته شود.
جلالی به سفر اول ریاست جمهوری به استان سمنان و حضور در غرب استان اشاره کرد و افزود: گلایه مردمی بود که چرا به شرق استان سفر انجام نشد و توقع و انتظار و دغدغه‌های ائمه جمعه شهرستان بویژه در پروژه‌های ناتمام، آب، راه و مدیریت شهری حتما در سفر به شهرستان بهتر می‌توان به آن‌ها پرداخت.
وی بر حمایت و پشتیبانی مسؤولان و مردم از سفر ریاست جمهوری به شهرستان تاکید کرد و افزود: آنچه در شهرستان نیاز به مطالبه و چانه زنی بود در طول شش ماه گذشته انجام و پیگیری شده است.
فرماندار شاهرود تصریح کرد: مطالبات و خواسته‌های مردم شهرستان که در طول این سال‌ها توجه نشده در دوره دوم سفر به شهرستان دیده شده است.
جلالی افزود: در سفر اول ریاست جمهوری به استان قریب به هزار میلیارد تومان منابع تخصیص یافته که پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، مجتمع فرهنگی هنری، تقاطع غیر همسطح مجن و خدمات بهداشتی و درمانی و دانشگاه صنعتی و پارک علم و فناوری و پروژه‌های کوچک در حوزه آب و پروژه‌ها در حوزه راه روستایی و شهری بوده که از محل مصوبات سفر دور اول تحقق و نیازمند استمرار و تکمیل است.
وی ادامه داد: مجموعه این مصوبات و پروژه‌ها در شش ماه دوم سال جاری محقق می‌شود و در دوره دوم سفر عدد ۳۲ درصد مصوبات استان سمنان متعلق به شهرستان شاهرود است که عدد قابل قبولی است و شرایط بهتری در طول یکسال آینده رقم خواهد خورد.
فرماندار شاهرود با اشاره به توجه به زیرساخت‌های معادن در طرود، پروژه انتقال آب قطری که محل اختلاف دو استان سمنان و گلستان است و الان ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد اعتبار داریم و موضوع انتقال آب سد کالپوش که در مسیر قانونی قرار گرفته است و باید تسریع گردد در دوره دوم سفر مورد توجه قرار دارد.
وی دغدغه در بحث فاضلاب و تهدیدات بخش کشاورزی و توجه به ظرفیت سازی صنعت را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم پروژه زامیاد با دستور رئیس جمهور تسریع و سرعت یابد تا در ایجاد اشتغال و صنعت در شرق استان اثرگذار باشد.
معاون استاندار سمنان سفر رئیس جمهور به شهرستان شاهرود را روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه بعد از ظهر و استقبال در فرودگاه بین المللی شهدا شاهرود عنوان کرد و گفت: استقبال مردمی در استادیوم تختی انجام و ۹۵۰ واحد مسکن جهش تولید به افراد واجد شرایط با حضور رئیس جمهور واگذار و در راستای قرارگاه جوانی جمعیت نیز تعدادی زمین به افراد واجد الشرایط واگذار خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه از منابع سال گذشته، ۶۰ درصد تخصیص یافته بر جذب سایر اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها