انتخابات ۱۴۰۰

پیام تشکر مسئول سازمان بسیج مداحان قم به مناسبت حماسه حضور پرشکوه مردم درانتخابات ۱۴۰۰

سرهنگ بختیاری مسئول سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان قم در پیامی از حضور با شکوه مردم شریف استان قم در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۲۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،متن این پیام بدین شرح است:
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) فرمودند: «اولین کسی که از این حضور حماسی و پر شور منتفع می‌شود شما هموطنان غیور و حماسه ساز هستید و انتخاب درستِ امروز؛ سازنده فردایی بهتر برای همه ماست.»
 
انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حماسه بیاد ماندنی مردم ایران و با تأسی از راه و مسیر بزرگ جهادگر جهان اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با شکوه و عظمت برگزار شد.
 
مردم ایران اسلامی با حضور خود در شعب انتخابات سراسر کشور، بار دیگر مردم سالاری دینی را یکپارچه و متحد به رخ جهانیان کشیدند.
 
۲۸ خرداد باردیگر شاهد حضور مردمی بودیم که به پاسداشت خون شهدا با وجود تمام گله‌مندی‌هایی که از مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتند، به عشق ایران آمدند و دوست و دشمن را از شکوه حضورشان غافلگیر کردند.
 
انتخابات به پایان رسید و باردیگر تمام جهانیان مجذوب این منش والای ایران شدند و دشمنان داخلی و خارجی نظام مرعوب و متحیر و اینک میدان عمل در دست مسئولین است تا به وظیفه خود در پاسخ به حضور آگاهانه و بزرگ‌منشانه مردم شریف و صبور این مرز و بوم عمل نمایند.
 
اینجانب ضمن تقدیر از همه مجاهدت‌ها و تلاش مادحین بااخلاص اهل البیت (ع). مدیران هیئات مدهبی شاعران وجامعه ستایشگران مذهبی، این پیروزی و حضور و مشارکت حداکثری توأم با بصیرت را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا؛ امام خامنه‌ای عزیز؛ مردم فرهیخته ایران و همه ذاکران، مادحین، شاعران آئینی و خدمتگذاران به اهلبیت قم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
۲۹ خرداد ۱۴۰۰
مسئول سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان قم
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار