خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس

جلسه‌ هیات امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد

جلسه‌ هیات امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با هدف برنامه ریزی در خصوص نحوه اجرای برنامه ها تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۷۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه‌ هیات امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) جهت هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس و برنامه های دهه آخر صفر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

این جلسه که به منظور آمادگی برنامه های هفته دفاع مقدس وبرگزاری هرچه باشکوهتر ویژه برنامه های این ایام  تشکیل شد، پس ازبحث و تبادل نظر جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره  8 سال جنگ تحمیلی اجرای برنامه هایی مقرر شد.

محمدرضا جلال یکی از اعضا این هیئت در این جمع اظهار کرد: ملتی که با یک حرکت خود جوش و مردمی شکل گرفت و توانست با عنایات الهی، شجاعانه در مقابل کشور تا دندان مسلح که کمک و همراهی استکبار جهانی را  بهمراه داشت جانفشانی و مقاومت کرده و بت استکبار و حامیانش را به زمین کوفته و پیروز میدان شود .

او افزود: برای رسیدن به اهداف امام راحل و ولایت فقیه شایسته است به آرمان های بلند امام و رهبری پایبند باشیم و فرهنگ جهاد و دفاع از کیان و ناموس خود را به نسل های آینده ترویج نمائیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار