در شهرستان فارسان برگزار شد؛

یادواره شهدا و خاطره گویی گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت جمعی از خواهران بسیجی شهر فارسان یادواره شهدا همراه با خاطره گویی فرماندهان دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۹۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس جمعی از خواهران بسیجی حوزه خواهران حضرت زینب (سلام الله علیها) شهرستان فارسان مراسم یادواره شهدا شهر فارسان را در محل گلزار شهدای این شهر برگزار کردند. بسیجیان پایگاه بسیج خواهران مطهره شهر فارسان با دعوت از چند تن از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و بیان خاطرات رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس یاد و خاطره این شهدا را زنده کردند.

آقای داوود بهرامی رزمنده و از فرماندهان دوران دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی از شهدای هم رزم خود در جبهه ها در جمع خواهران بسیجی گفت: امام رحمة الله علیه در خصوص دفاع مقدس فرمودند جنگ با عراق  به ما تحمیل شد و ما خواهان جنگ نبودیم اما هرگز از عملکرد خود و دفاع پشیمان نیستیم. ما در جنگ بر چیزی که خواستیم رسیدیم و توانستیم انقلابمان را به جهان بشناسانیم.

وی گفت: جهاد دری از درهای بهشت است بعد از شهدا ما وظیفه داریم تا سلاح شهدا را به دست بگیریم و فراموش نکنیم که فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهیدان باشیم پس بیایید در کنار گلزار شهدا با هم عهد ببندیم که نگذاریم خون شهیدان ما هیچ وقت پایمال شود و همیشه مدافع خون آنها باشیم و قداستی برای خون آنها قائل شویم و نگذاریم بیگانگان بتوانند با تعدی و تهاجم فرهنگی خود ما را از خون شهدا غافل کنند.

  این برنامه با غبار روبی قبور مطهر شهدا و مداحی مداح اهل بیت پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار