استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیامی صادر کرد و گفت: امروز عطر خوشِ خدمتِ جهادگران بسیجی در اکثر نقاط استان چهارمحال و بختیاری به مشام می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۱۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام غلامعلی حیدری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم؛ در همه بخش‌ها کمر بسته بودن مانند یک جهادگر لازم است. (مقام معظم رهبری)

بسیج، همان شجره طیبه انقلاب است که به فضل خداوند متعال امروز در عرصه‌های متعدد پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته نگه‌داشته است؛ بسیج سازندگی یکی از شاخه‌ها و ثمره‌های این شجره طیبه است که با هدف محرومیت‌زدایی و گسترش چترِ عدالتِ جمهوری اسلامی در جای جای ایران عزیزمان مشغول خدمت‌رسانی به مردم است.

امروز عطر خوشِ خدمتِ جهادگران بسیجی در اکثر نقاط استان چهارمحال و بختیاری به مشام می‌رسد و هیچ منطقه کمتربرخورداری در این استان وجود ندارد که از برکت گروه‌های جهادی و بسیجی محروم مانده باشد.

17 اردیبهشت ماه و سالروز تشکیل بسیج سازندگی بهانه‌ایست که مجدداً ارادت قلبی خود را به تمام بسیجیان مخلص و با صفا به خصوص عزیزانم در گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی اعلام کنم؛ عاقبت به خیری و توفیق روز افزون شما در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری

17 اردیبهشت 1403

ارسال نظرات
آخرین اخبار