سردار اکبری تأکید کرد:

بسیج دانش آموزی بعنوان پایه واساس همه اقشار است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، بسیج دانش آموزی را پایه و اساس همه اقشار و محلی برای پرورش نیروی طراز انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۷۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه قرارگاه بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری به صورت ارتباط تصویری با شهرستانهای مختلف استان از محل ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار علی محمداکبری در این جلسه با تأکید بر فعالیت همه قرارگاه های فرعی ذیل سازمان بسیج دانش آموزی استان، به اهمیت بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: بسیج دانش آموزی بعنوان پایه واساس هم اقشار است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: حدود 40هزار شهید فرهنگی ودانش آموز که بیش از  36 هزار شهید دانش آموز هستند، نشان گر نقش مهم این قشر در عرصه های مختلف جامعه است.

سردار اکبری تصریح کرد: معرفی شهید ظفر خالدی از استان چهارمحال و بختیاری بعنوان شهید شاخص کشور یک افتخار بزرگ برای استان است وباید در این راستا به منظور آشنایی عمومی با این شهید و الگوسازی برای همگان تلاش شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شهدای شاخص را الگوی جامعه دانست و افزود: شهید شاخص بعنوان الگو معرفی می شود لذا باید زوایای مختلف زندگی و سیره این شهدا را در یادواره های شهدا بعنوان جهاد تبیین، بیان کنیم.

وی با تأکید  بر اجرای یک برنامه ویژه شهید شاخص در همه مدارس، به منظور آشنایی دانش آموزان با الگوی زندگی شهدا، گفت: برای پرورش نیروی طراز انقلاب، نیروی مؤمن و متدین ، باید از بسیج دانش آموزی شروع کنیم.

در این جلسه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ارائه گزارشی از برنامه های این سازمان پرداخت و با اشاره به معرفی شهید ظفر خالدی از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان شهید شاخص کشوری، گفت: یادواره شهدای شهدای دانش آموزی به صورت شهرستانی قبل از یادواره شهید شاخص در همه شهرستان ها برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: اکران فیلم آندو، زنگ ایثار و مقاومت به نام زنگ ظفر درمدارس استان، اجرای طرح های سه گانه شهید عزیزاللهی در مدارس ابتدایی، طرح شهید بهنام محمدی در مدارس متوسطه اول و طرح شهید فهمیده در مدارس متوسطه دوم، برگزاری دوره های طرح ولایت، اردوهای راهیان پیشرفت و طرح تشکیل محله اسلامی با رویکرد تحکیم پیوند بین دانش آموزان و مساجد در دستور کار سازمان بسیج دانش آموزی استان است.

نظری، از فعالیت هیئت های اندیشه ورز در حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی استان خبرداد و گفت: در قرارگاه جهادی علم و فناوری، 19 طرح از سوی هیئت های اندیشه ورز دانش آموزی تهیه شده که بسیار ارزشمند می باشند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری، افزود: برگزاری لیگ علمی پایا برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان، فعالیت قرارگاه جهاد تبیین، اجرای طرح شهید عجمیان و پویش یار مهربان به همراه پویش سبز علوی به منظور کاشت درخت به یادشهداء، از دیگر فعالیت های بسیج دانش آموزی در سطح استان است.

در این جلسه مسئولین بسیج دانش آموزی شهرستان های مختلف به ارائه نظرات خود پیرامون برنامه های ابلاغی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار