فرمانده برتر پایگاه بسیج:

کار جهادی و همدلی بسیجیان علتِ موفقیت پایگاه است

پایگاه مقاومت بسیج الزهرا شهر بن موفق به کسب عنوان موفق ترین پایگاه در جشنواره مالک اشتر(ره) استانی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در سال1400 شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۰۸
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرکار خانم  طالبی فرمانده پایگاه الزهرا سلام الله علیها  شهر بن در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: پایگاه حضرت زهرا سلام الله علیها  بن فعالیت های متنوعی را  در طول چند سال  گذشته انجام داده است که از جمله آنها می توان به جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه، آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد، تولید ماسک، ذبح گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان، اهدای خون،  تسویه حساب بدهکاران در مغازه ها  تحت عنوان «طرح آقا حساب کرده اند» اشاره کرد.

خانم طالبی در ادامه با بیان اینکه پایگاه های بسیج می توانند نقش موثری در ایجاد کارآفرینی و اشتغالزایی داشته باشند، اظهار کرد: این پایگاه اقدام به راه اندازی سه کارگاه خیاطی و یک کارگاه قالی بافی نموده و همچنین با اعطای وام های اشتغال زایی باعث رونق کسب و کارهای خانگی بانوان شده است.

این فرمانده موفق گفت: در زمینه اجتماعی هم با برگزاری جشن ازدواج برای 12 زوج معلول و برگزاری کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج برای جوانان توانستیم گام موثری در ترویج ازدواج آسان برداریم.

وی افزود: ثبت اختراع و اعزام گروه جهادی فرهنگی و آموزشی به مناطق محروم، اعزام گروه جهادی برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، تجلیل از مدافعان سلامت محجبه، ورزشکاران محجبه و نوجوانان محجبه در سطح شهر و جذب و عضویت بالا را می توان از سایر فعالیت های پایگاه برشمرد.

خانم طالبی تاکید کرد: علت موفقیت این پایگاه و کسب رتبه برتر در جشنواره مالک اشتر در سطح سپاه استان چهارمحال و بختیاری ، کار جهادی جمعی  و همدلی و وفاق در بین نیروهای بسیجی می باشد، که علی رغم همه مشکلات دست به دست هم دادند تا در زمانی که  بسیاری از مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند بتوانند گوشه ای از این مشکلات  را حل کنند و مقداری از آلام مردم را کاهش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار