خبرهای داغ:
توسلی:

حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان زمینه‌ساز توسعه منطقه است

همدان-نماینده مردم بهار وکبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی حمایت از کارآفرین‌ها را وظیفه مسئولین خواند وگفت:حمایت از تولیدکنندگان وکارآفرینان زمینه‌ساز توسعه منطقه است و در این زمینه ازهیچ کمکی فروگذار نخواهم بود.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۱۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، طبق اعلام قبلی و پیگیری‌های مستمر نماینده مردم بهار و کبودراهنگ و به دعوت ایشان معاونین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور و دستیار ویژه وزیر به همراه هیات همراه به شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ سفر کردند.

در این سفر یک روزه با حضور فتح اله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ و مدیران کل صنعت و معدن، شهرک‌های صنعتی، سرپرستان فرمانداری و سایر مسئولان از خوشه‌های صنعتی و مراکز تولید پوشاک و معادن حوزه انتخابیه بازدید به عمل آمد.

در ادامه بازدید میدانی، ضمن بررسی ظرفیت‌های روستای کرداباد و‌ ویان در کبودراهنگ و لتگاه، دستجرد و زاغه در بهار، تولیدکنندگان با مطرح کردن مسائل و مشکلات خود خواستار حمایت مسئولین شدند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به اینکه جوانان حوزه انتخابیه با وجود تمام مشکلات با اراده اهنین وارد عرصه کارآفرینی و تولید شده‌اند از مسئولین خواست ضمن فراهم کردن زمینه‌های حضور آنان در عرصه‌های مختلف، در رفع موانع موجود نیز تلاش مضاعف کنند.

فتح اله توسلی همچنین حمایت از کارآفرین‌ها را وظیفه مسئولین خواند و اظهارکرد: حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان زمینه‌ساز توسعه منطقه است و در این زمینه از هیچ کمکی فروگذار نخواهم بود.

وی با اشاره به حضور خانم محرابی معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و معاونین وزارت صمت در حوزه انتخابیه عنوان کرد: یکی از مشکلات مهم تولیدکنندگان کمبود سرمایه در گردش است و مسئولین باید در این خصوص فکری کنند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در این بازدید تصمیمات لازم در راستای حمایت از کارافرینان و تولیدکنندگان اتخاذ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار