نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها در دبستان ادب فارسی برازجان

زنگ شکوفه‌ها هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی در دبستان ادب فارسی برازجان نواخته شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۱۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، روز پنج شنبه سی و یکم شهریورماه روز شکوفه‌ها است، روزی که برای اولین بار دانش آموزان عزیز کلاس اول راهی کلاس درس می‌شوند و با مدرسه و معلم و کتاب و دفتر آشنا می‌شوند، از قدیم تاکنون این روز برای دانش آموزان روزی مهم و خاطره انگیز محسوب می‌شود روزی که خاطراتش جذاب و تا همیشه همراه هر فرد است، والدین هم معمولا در این روز فرزندان خود را همراهی می‌نمایند و گوشی به دست در حال فیلم و تصویر گرفتن از امید‌های آینده کشور عزیزمان هستند تا این روز را خاطره انگیز و به یاد ماندنی نمایند.
برنامه روز شکوفه‌ها وآغاز تعلیم وتربیت دانش آموزان کلاس اولی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، امروز پنج شنبه سی و یکم شهریور ماه در دبستان ادب فارسی برازجان با حضور گرم دانش آموزان، اولیا، همکاران پرتلاش و عباس جابری کارشناس مسئول مدارس غیر دولتی شهرستان دشتستان برگزار شد.
این مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید توسط قاری ومداح کشوری کربلایی ابوتراب قاسمی آغازوپس از آن سرود مقدس جمهوری اسلامی پخش و دانش آموزان با آن هم نوا شدند.
دراین مراسم عباس جابری کارشناس مسئول مدارس غیر دولتی اداره آموزش و پرورش دشتستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس یاد همه شهیدان و ایثارگران و جانبازان و آزادگان را گرامی داشت وسال تحصیلی جدید را به دانش آموزان و اولیا و همکاران تبریک عرض نمود.
کارشناس مسئول مدارس غیر دولتی اداره آموزش و پرورش دشتستان بیان نمود: بعد از دو سال تعطیلی مدارس به صورت حضوری، امسال صدای پای مهر را دلنشین احساس می‌کنیم و خدا را شاکریم که مجددا این شور و نشاط در فضای مدرسه طنین اندازشده است.
حبیب قاسمی مدیر آموزشگاه ادب فارسی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانش آموزان و همکاران و اولیا، تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس راگرامی داشت و ازایثار و فدارکاری رزمندگان دفاع مقدس تجلیل کرد.
مدیر آموزشگاه ادب فارسی ضمن عرض خیر مقدم به دانش آموزان و اولیا و همکاران و مهمانان از خداوند بزرگ سالی همراه با موفقیت و بهروزی را برای دانش آموزان و همکاران آرزو نمود.
قاسمی، همکاران این دبستان را همکارانی با تجربه برشمرد و از همه آن‌ها خواست تا تمام توان خود را برای داشتن مدرسه‌ای پویا و فعال به کار گیرند.
وی تاکید نمود که با تلاش همکاران و همکاری و همراهی اولیا محترم و اداره آموزش و پرورش دشتستان بتوانیم به اهداف اصلی آموزشی و پرورشی دست یابیم.
درادامه زنگ شکوفه‌ها توسط کارشناس مسئول مدارس غیر دولتی اداره آموزش و پرورش دشتستان، مدیر آموزشگاه و یکی از اولیا به صدا در آمد و دانش آموزان عزیز از زیر قرآن عبور نموده و راهی کلاس درس شدند وآموزگار با اهدای هدیه فرهنگی به آنان در محیطی صمیمی، از دانش آموزان خود استقبال نمود.
فرزانه کیانی آموزگار پرتلاش کلاس اول ضمن عرض تبریک به دانش آموزان سالی همراه با موفقیت را برایشان از درگاه خداوند بزرگ آرزو نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار