معرفی دو مدیر جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگان

صبح امروز شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در نشست فرمانده ناحیه مقاومت محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان با کارکنان این ناحیه، مدیران جدید اردویی، راهیان نور و گردشگری، بسیج مساجد و محلات و منابع انسانی بسیج این ناحیه معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۷۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، یوسف زال در این نشست به عنوان مدیر جدید اردویی، راهیان نور و گردشگری و مسئول بسیج مساجد و محلات و سرگرد حجت اله بحرینی نیز به عنوان مدیر جدید منابع انسانی بسیج ناحیه مقاومت شهرستان کنگان معرفی شد.
یوسف زال پیش از این مدیر منابع انسانی بسیج این ناحیه مقاومت بوده و مدیریت فرهنگی هنری سپاه کنگان را در کارنامه کاری خود دارد.
همچنین در این نشست از زحمات حجت الاسلام یوسف قاسمی مسئول پیشین بسیج مساجد و محلات و سروان رضا حسن پور مدیر سابق اردویی، راهیان نور و گردشگری ناحیه مقاومت کنگان، قدردانی شد.
رضا حسن پور اردیبهشت سال گذشته در آیینی در سالن اجتماعات فرهنگی هنری ناحیه مقاومت سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله کنگان معرفی شده بود.

حجت الاسلام قاسمی نیز همچنان مدیر تعلیم و تربیت بسیج ناحیه سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان بوده و مسئولیت دارالقرآن بسیج این ناحیه را نیز بر عهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات