خبرهای داغ:
قاسمی:

بانوان پرچمدار جهاد تبیین هستند

همدان-کارشناس سیاسی با بیان اینکه اولین پیام جهاد تبیین این است که بانوان پرچمدار هستند، گفت: نقش زنان در انقلاب اسلامی و نهضت حسینی بسیار مهم بود.
کد خبر: ۹۴۶۹۹۰۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
بانوان پرچمدار جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمشید قاسمی در همایش عماریون که به مناسبت هفته بسیج در مجتمع انصار همدان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دو سال پیش در روز اربعین عنوان جهاد تبیین را به کار برد و از آن رونمایی کرد.

وی با بیان اینکه پیام روز اربعین این است که به یاد حضرت زینب کبری(س) می‌افتیم، افزود: اولین پیام جهاد تبیین این است که بانوان پرچمدار هستند و یکی از کودتاهای بزرگی که در انقلاب داشتیم کودتای نوژه بود که یک زن با اعجاز خود آن را برگرداند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین گفت: حضرت زینب(س) یک جنگ باخته را تبدیل به یک جنگ پیروز کرد و ایشان از خاکستر عاشورا کربلا را دوباره خلق کرد و با جهاد تبیین و قدرت بیان خود کاخ سبز اموی را نابود کرد.

وی با بیان اینکه زنان ما شهیدپرور هستند، ابراز کرد: نقش زنان در انقلاب اسلامی و نهضت حسینی بسیار مهم بود.

قاسمی با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی در جامعه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب برای پیشکسوتان صحبت نکرد بلکه برای جوانان صحبت کرد به این معنا که امید من به شما جوانان است، جنگ را جوانان اداره کردند و اکنون اگر قرار است اتقافی بیفتد باز توسط جوانان است.

وی با بیان اینکه همه باید برای جهاد اقدام کنند، گفت: عده‌ای در این شرایط روزه سکوت گرفته‌اند در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمود شما باید بیان کننده واقعیات در جامعه باشید.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه ما نسبت به فرزندان خود وظیفه داریم، خاطرنشان کرد: مارپیچ سکوت، جزء برنامه‌های دشمن است که روی آن کار کرده است.

وی عنوان کرد: امام راحل به ما هویت داد اما تنها راه غلبه بر کشور ما یک خبر و بمباران تبلیغاتی است که مردم نسبت به آینده بدبین شوند و دشمن از پروژه ناامید کردن مردم استفاده می‌کند بنابراین ما باید امیدواری خود را حفظ کنیم چراکه این مملکت رهبر بزرگی دارد؛ این مملکت صدها حاج قاسم‌ها و میلیون‌ها شهید حججی در کشور دارد.

قاسمی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به ما است، و از این فرصت نهایت استفاده را می‌کند، گفت: این اغتشاشات اخیر، از سوم خرداد امسال در آذربایجان کلید خورد اما نتوانستند، سپس در خوزستان شروع کردند اما خلق عرب و الاهوازیه نتوانستند، همچنین کومله وارد شد و از طریق مهسا امینی آغاز کردند که از کردستان تا تهران آغاز شد که ۲ ماه برای کشور مشکل ایجاد کردند اما دشمن خوشحال بود و پروژه کشته‌سازی جزء برنامه‌ریزی آنها است.

وی با اشاره به اینکه اگر مراقب نباشیم دشمن از اختلاف بین ما بهترین بهره را می‌برد، بیان کرد: دشمن بعد از آن از پروژه نیکا شاکرمی در لرستان و سپس از بلوچ استفاده کرد که نتیجه نداد و در ادامه از طریق ترور در خوزستان پیگیر شدند و بسیاری از کارهای دیگر که نتواستند.

این کارشناسی سیاسی افزود: دشمنان برای براندازی، بسیاری از اقدامات را انجام دادند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند؛ از طریق حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) پیگیر بودند که باز نتوانستند؛ باید هوشیار باشیم دشمن از این وضعیت بهم ریخته سوء استفاده نکند.

وی با بیان اینکه این اعتراضات بستری برای دشمن شده که به مملکت آسیب بزند، با اشاره به بیانات رهبری گفت: اگر نقدی داریم باید منصفانه باشد؛ این مسیر، مسیر شهادت است و نباید در این مسیر کم بیاوریم.

در ادامه این مراسم از نخبگان بسیجی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار