خبرهای داغ:
مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه همدان:

امام خمینی(ره) بسیج را برای مقابله با فتنه و تهدید تشکیل داد

همدان- مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه همدان گفت: امام خمینی(ره) ۴۳ سال پیش بسیج را برای مقابله با فتنه و تهدید قرار داد.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۲۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ عباسعلی رشیدی در همایش عماریون (گفتمان انقلاب اسلامی) که به همت کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه همدان با حضور همسران و دختران اعضاء بسیج پیشکسوتان در مجتمع انصار همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت ترکیبی از بازنشستگان کشوری و لشکری و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی افزود: تاکنون موفق شدیم ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از بسیجیان را در گردان بیت المقدس، هیئت‌های اندیشه ورز، گروه‌های جهادی و مردمی سازماندهی کنیم.

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه همدان گفت: بسیج پیشکسوتان یکی از اقشار ۲۲ گانه سپاه است که فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد و در سال گذشته به عنوان نمونه شهرستانی معرفی شد.

وی ابراز کرد: امام خمینی(ره) ۴۳ سال پیش بسیج را برای مقابله با فتنه و تهدید قرار داد و طی این ۴۳ سال نبوده که بحران نداشته باشیم و این دهمین بحران است که طی این ۴۳ سال بر ما تحمیل کرده است.

رشیدی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادیم و در فتنه منافقین ۱۷ هزار از بهترین نیروها را از دست دادیم اما با این حال با روحیه قوی در مقابل فتنه اغتشاشگران می‌ایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات