خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

دلیل جاودانگی شهید مطهری عالم و شهید بودن او است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: انسان کامل شدن افسانه نیست و ما امروز می توانیم علاوه بر امام راحل شهید مطهری را در این زمره قرار دهیم.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۹۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در مراسم هفته عقیدتی و سیاسی سپاه درجمع پرسنل سپاه ناحیه تویسرکان افزود: امام راحل و شهید مطهری مرگ و میرایی ندارند چون تجلی اسم علیم هستند و برای همیشه تاریخ مانا هستند چون علم همیشه ایام جایگاه و مقام خود را در رفیع ترین قلل ثبت و ضبط کرده است.

وی با اشاره به نقش استاد در جامعه گفت: رمز ماندگاری استاد و جایگاه او برپایه خضوع و خشوع است که اورا برای همیشه مانا می کند و وظیفه ما هم درمقابل علم و عالم خشوع و خضوع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به حدیث نصب شده در حسینیه امام خمینی (ره)  در دیدار روز گذشته با معلمان گفت :در این حدیث دو فراز نهفته که فراز اول آن به وظیفه معلم در مقابل شاگرد که تواضع و فروتنی است و فراز دوم وظیفه شاگرد در مقابل استاد است که می فرماید در مقابل کسی که ازاو علم آموخته ای تواضع و فروتنی داشته باشید و احترام استاد خود را حفظ کنید.

وی اضافه کرد : علم یعنی حیات وکسی که به ما حیات ببخشد قابل احترام است چگونه ما برای حل مشکل جسمی خود به پزشک مراجعه وبا دید احترام و تواضع به او نگاه می کنیم باید به همان میزان  وبیشتر هم باید به استاد که حیات روحی و روحانی به ما میدهد و قابل سنجش با معیارهای مادی نیست تواضع کرد زیرا اوست که به ما حیات جاودانه می بخشد و زحمات معلم جز با ذات احدیت قابل جبران نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار