خبرهای داغ:
شرفی خبر داد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی دهه کرامت در حوزه حضرت زهرا (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه طی دهه کرامت به همت بسیجیان پایگاه‌های این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۷۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

راضیه شرفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک ایام ولادت سراسر نور اظهار کرد: دهه کرامت بهترین فرصت برای ارتباط قلبی با امام رضا(ع) است.

وی تصریح کرد: باید با برنامه‌های فرهنگی و برگزاری جشن‌های ارزشی، مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان را با زندگی و فضائل ائمه اطهار (ع) بیش از گذشته آشنا کرد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان یادآور شد: ترویج فرهنگ والای رضوی و گسترش آن در میان اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان از مهمترین اهداف حضور جوانان و نوجوانان در پایگاه مقاومت بسیج است.

وی به مساله غزه اشاره و اظهار کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت طلبی حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا صدا کرده است.

شرفی با اشاره به اینکه بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است، خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد اتفاقی هستیم که سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، گفت: ما باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان  افزود: بیش از ۲۰ عنوان برنامه، مراسم و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، علمی، اجتماعی، ورزشی و خدماتی  در طول دهه کرامت به همت بسیحیان پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های این دهه در راستای امیدآفرینی، نشاط آفرینی و اجرای رویداد ملی و سراسری برکت ایران گفت: جشن‌های  ویژه دخترانه، اعزام گروه جهادی به مناطق محروم و ارائه خدمت رایگان، جشن خواهر-برادری، برنامه‌های ویژه دختران، اجرای پویش‌های مجازی، مسابقه آشپزی، پیاده‌روی، سیر نمایشگاهی با عنوان (برکت ایران)؛ تقدیر از دختران و مادران کم برخوردار، همخوانی سرود و برگزاری نشست‌های روشنگری از جمله برنامه‌های شاخص این دهه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار