خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

امروز جنگ، جنگ فکر و اندیشه‌ها است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز جنگ، جنگ فکر و اندیشه‌ها است و ما باید به سلاح مقابله با آن مجهز شویم.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۳۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در جمع پاسداران و کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: دین اسلام جایگاه ویژه ای برای علم و عالم قائل شده است چون اولین کلمات در آئین اسلام دستور به خواندن است و معجزه بزرگ اسلام، کتابی است که سمبل علم و آموزش است.

وی خاطر نشان کرد: قرآن کریم سمبل علم و تعلیم و تربیت است تا جائیکه خداوند قسم می خورد به قلم و آنچه که قلم می نویسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: درکنار قرآن کریم، رسانه منبر نیز قرار دارد که شمع هرجمعی است و در قرن های متمادی رسانه منبر محور تعلیم و تربیت و محور آموزش و در دسترس ترین رسانه عمومی بوده است.

وی با اشاره به جایگاه آموزش افزود: مسئله آموزش و تعلیم و تربیت درسپاه جایگاه ویژه دارد و اگر این آموزشها نباشد رسالت مهم سپاه که پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب است محقق نخواهد شد.

گلچهره اضافه کرد: اگر بتوانیم تعلیم و تربیت را در سپاه و بسیج و جامعه گسترش دهیم و اجرایی کنیم هم در جهاد اصغر پیروز شده ایم و هم در جهاد اکبر علی الخصوص در جنگ نرم و در این عصر و زمان و کارزار امروز دنیا که جنگ، جنگ فکر و اندیشه هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار