خبرهای داغ:
طالبی خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تربیت فرزند به همت پایگاه هاجر لالجین

همدان-فرمانده پایگاه هاجر لالجین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تربیت فرزند خبر داد و گفت: این امر از نیازهای مهم جامعه امروز است، چرا که یکی از عمده آسیب‌ها ضعف در مهارت‌های ارتباطی والدین با فرزندان است.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۵۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳

نرگس طالبی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزای بسیج در بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) مراسم جشنی به همت بسیجیان پایگاه خواهران هاجر و پایگاه برادران شهید راه پی در پارک مادر شهر لالجین برگزار شد.

وی گفت: جشن هلهله فرشته‌ها با سخنرانی استاد حسن رحیمی مهران مشاور مذهبی، اجرای  گروه همخوانی، مولودی خوانی، برگزاری ایستگاه کاردستی و نقاشی و نمایشگاه ایران جوان بمان نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

فرمانده پایگاه هاجر لالجین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تربیت فرزند با توجه به اهمیت این موضوع خبر داد و تصریح کرد: این امر از نیازهای مهم جامعه امروز است، چرا که یکی از عمده آسیب‌ها ضعف در مهارت‌های ارتباطی والدین با فرزندان است که باعث  آسیب‌های چشمگیر ی در آینده فرزندان می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی مطالبی در مورد نحوه ارتباط والدین با فرزندان، طریقه صحیح برخورد مادران در موقعیت‌های مختلف با فرزند و چالش‌های مادرانه ارائه شد.

طالبی گفت:  این مهارت‌ها آموزش‌هایی است که عدم توجه به آن ممکن است عوارض غیر قابل جبرانی را در تربیت فرزندان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار