خبرهای داغ:
قاسملو خبر داد

برگزاری بیش از ۱۰۰ نشست بصیرتی و سبک زندگی طی ایام فاطمیه در صالح‌آباد

همدان-فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد گفت: بیش از ۱۰۰ نشست و مراسم عزاداری مادر پهلو شکسته و توزیع نذری در پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد در ایام فاطمیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۷۲
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سراسر درس و آموزه‌ است و شناخت اسوه‌های مقاومت راهگشای بسیاری از مسایل روز جامعه و خانواده‌ها است و تربیت فرزند اصل مهمی در سبک زندگی فاطمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و توجه به اهمیت آموزش و تربیت نسل امروز با سبک زندگی فاطمی بانوی بی نظیر عالم بشریت، نشست‌های بصیرتی، سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از طلاق و تشویق به ازدواج آسان با حضور سخنرانان مجرب با الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) برای بانوان و دختران برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ نشست و مراسم عزاداری مادر پهلو شکسته و توزیع نذری در پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد در این ایام برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار