خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری تأکید کرد

لزوم معرفی آیت الله رئیسی به عنوان شهید خدمت به جامعه و آیندگان/ آیت الله رئیسی مزد زحمت خود را با شهادت گرفت

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به شهادت آیت الله رییسی و همراهانش گفت: آیت الله رئیسی باید به عنوان شهید خدمت به جامعه ما و آیندگان معرفی شود.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۱۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در جلسه شورای نمایندگی سپاه استان همدان که با حضور مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه استان در سپاه ناحیه رزن برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت به شهادت آیت الله رییسی و هیئت همراه ایشان اظهار کرد: شهید جمهور، آیت الله رئیسی شخصیت مردمی، خدمتگزار، دغدغه‌مند و پیگیر امورات ملت بود که به صورت شبانه‌روزی در راستای رسیدگی به امور کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرد و مزد زحمت خود را با شهادت گرفت.

وی با اشاره به برخی حوادث ناگوار رخ داده در طول دوران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در طول حیات طیبه خود اتفاقات و حوادث ناگوار و تلخی را به خود دیده که از جمله آن می‌توان به شهادت دومین رئیس جمهور ایران شهید رجایی و ارتحال امام خمینی(ره) و شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد که کشور و انقلاب اسلامی ایران با صبر و استقامت توانست مشکلات و مسائل ناگوار را پشت سر گذارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حادثه صورت گرفته که منجر به شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان شد، گفت: آیت الله رئیسی باید به عنوان شهید خدمت به جامعه ما و آیندگان معرفی شود.

وی گفت: آیت الله آل هاشم که توفیق ۶ سال خدمت در کنار ایشان را دارم شخصیت مردمی متوازن و الگوی دیگر ائمه جمعه بود که علاوه بر مردم استان آذربایجان، مورد احترام مردم ایران نیز بود.

نجاری تصریح کرد: آیت الله آل هاشم با توجه به عدالت و ویژگی‌های اخلاقیش مورد وصیت پدر قرار گرفته بود تا بعد از فوت پدر بر پیکر ایشان نماز بخواند اما تقدیر و مشیت الهی بر این شد که پدر بر پیکر پسر نماز بخواند و ایشان سومین شهید امام جمعه تبریز به شمار می‌رود و افتخار روحانیت و ایران اسلامی این است.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی و آیت الله آل هاشم دو سید بزرگوار و از جنس روحانیت و دین هستند که در خدمت مردم و ایران اسلامی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار