سردار بزم شاهی:

مظلومیت شهدای مدافع امنیت نشانه حقانیت نظام است

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه، مظلومیت شهدای مدافع امنیت را نشانه حقانیت نظام دانست و گفت: مبارزه با سلاح چیزی نیست که بلد نباشیم اما می‌دانیم که نباید مقابل خودی‌ها و جوانان فریب خورده از سلاح استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۷۹
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار حمید بزم شاهی اصفهانی در دوازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر که با هدف معرفی رده‌های برتر سپاه استان در عملکرد سال ۱۴۰۰ در سالن شهید اخلاقی سپاه استان برگزار شد، با بیان اینکه فوتبال از یک موضوع تفریحی به یک موضوع جنگی تبدیل شده است، اظهار کرد: جنگ‌های جدید بسیار متنوع و پیچیده هستند و همه موضوعات را دربر می‌گیرند و امیدواریم ما در فوتبال نیز یک برنامه ریزی داشته باشیم و بتوانیم به موفقیت های بزرگی برسیم.

وی اضافه کرد: ما درگیر یک فتنه جهانی بودیم که به سرعت تبدیل به یک جنگ جهانی علیه انقلاب اسلامی شد؛ اشتباهات محاسباتی دشمن موجب فریب دشمن شد چراکه دشمن تصور کرد که می‌تواند به سرنگونی برسد به همین علت دشمن به سرعت خودش را نشان داد و در صحنه شاهد کارهای ضداخلاق، حرف‌های رکیک و در نهایت حضور نیروهای جنگی دشمن بودیم.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در جنگ ترکیبی اخیر دشمن از عوامل داخل ایران نیز استفاده کرد و برخی از جوانان در زمین دشمن بازی کردند و موضوع اجتماعی حجاب و عفت مطرح شد، در این جریان شاهد یک جریان پیوسته از سلبریتی‌ها، منافقان و دیگر گروه‌های منفور بودیم هر چند در درون آن‌ها اختلاف‌های بسیاری است و بعد از اینکه شرایط سخت شد در میان این‌ها دعواهای مختلف را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه وجود تفرقه در میان دشمنان اسلام در آیات قرآن نیز مورد اشاره قرار گرفته است، عنوان کرد: هدف و راهبرد از ملزومات یک جنگ است و کلیت نظام اسلامی برای نظام سلطه دیگر قابل تحمل نبود چراکه ایران به صورت مستمر در عرصه‌های مختلف درحال رسیدن به پیشرفت وموفقیت است.

بزم شاهی با تاکید بر اینکه ما از دل یک دولت ناکارآمد به نفوذ منطقه‌ای قابل توجه رسیده‌ایم، اظهار کرد: توقف ناپذیر بودن ایران اسلامی در جنگ‌های اخیر در سوریه، لبنان و عراق به خوبی برای همگان به اثبات رسیده است و پیشرفت ایران زمینه را برای بروز یک تهاجم علیه ایران را فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نارضایتی‌های اقتصادی نیز زمینه برخی از اعتراض‌ها را فراهم کرد، گفت: محاسبه اشتباه دشمن این بود که می‌تواند سراسر کشور را درگیر با آتش کند و نظام توان مهارت این آتش را نداشته باشد اما نظام اسلامی توانست به خوبی شرایط را مدیریت کند.

بزم شاهی ادامه داد: هنوز به ما ثابت نشده است که فوت مهسا امینی کار دشمن بوده باشد اما دشمن از این جرقه استفاده کرد و سریع کارهای مختلفی را برای برهم زدن جامعه آغاز کرد، هر چند تاخیری در روشن کردن موضوع نیز بود و داستان تبدیل به یک اعتراض خیابانی شد.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیت براندازی، وجود زمینه‌های داخلی و عدم توان مقابله و بازدارندگی را زمینه‌های مورد نیاز برای آغاز تهاجم دشمن دانست و گفت: نظام اسلامی با تدابیر رهبری به شیوه مطلوب توانست آتش را خاموش کند.

بزم شاهی با بیان اینکه نیروهای نظامی و امنیتی کشور توانستند مقابل توطئه دشمن به خوبی ایستادگی کنند، گفت: در این دوره اجازه ندادیم که زندگی مردم آسیب ببیند چراکه مدارس، بازارها، بانک‌ها و بخش‌های مختلف کشور فعال بودند و اجازه وصل شدن آتش‌ها به یکدیگر را ندادیم.

وی برگزاری اجتماع‌های بزرگ در کشور را نشان دهنده انسجام و تسلط امت حزب الله دانست و تصریح کرد: مشی مقابله با اغتشاشگران یک مشی مداراگونه بود و این موضوع برگرفته از اندیشه‌های رهبری بود.

بزم شاهی مظلومیت شهدای مدافع امنیت را نشانه حقانیت نیروهای مدافع امنیت دانست و عنوان کرد: مبارزه با سلاح چیزی نیست که بلد نباشیم چراکه سال‌ها مقابل دشمن با سلاح ایستاده‌ایم اما به خوبی متوجه بودیم که نباید مقابل خودی‌ها و جوانان فریب خورده از سلاح استفاده کنیم، بیشتر مردم از نیروهای نظامی برخورد قاطع با اغتشاشگران را خواستار هستند که این نشان از مظلومیت نیروهای نظامی در عین اقتدار است.

وی جلوگیری از تسلط دشمن بر اذهان جوانان در فضای مجازی را از برکات اتفافات اخیر دانست و گفت: در جریانات اخیر همه اقشار متوجه شدند که باید تلاش کرد و مردم حزب الهی از انفعال خارج شدند.

بزم شاهی از موفقیت‌های ایران در عراق، لبنان و یمن یاد کرد و افزود: رزمایش بزرگ در منطقه ارس و پرتاب ماهواره به فضا نماد اعتماد به نفس و تسلط یک نظام است.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار