اجرای طرح «هر مجتمع یک گروه مقاومت» به ابتکار بسیجیان پردیسان استان قم

در اولین جلسه شورای پایگاه حنانه در سال جدید اجرای طرح «هر مجتمع یک گروه مقاومت» با اجرای برنامه‌های فرهنگی و خدمات‌رسانی متنوع مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۱۰۶۰۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

اجرای طرح «هر مجتمع یک گروه مقاومت» به ابتکار بسیجیان پردیسان استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم حدادزادگان فرمانده پایگاه حنانه در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمدگویی به اعضا، اعضای جدید شورا و بخش‌های مسولیتی آن‌ها را معرفی کرد.

وی عنوان کرد: بسیج مکانی برای عقیده‌ای واحد و بهترین سنگر برای خدمت جهادی است و بسیجیان علی الخصوص اعضای شورا و سرگروه‌ها باید با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع درصدد جذب آحاد مردم به بسیج باشند و هرکدام از معاونت‌ها باید با تشکیل گروه‌های جهادی مانند گروه جهادی سایبری، گروه جهادی محرومیت زدایی، گروه جهادی خاکریز جمعیت وغیره در راستای بهبود وضعیت عمومی گام بردارند.

همچنین اجرای طرح هر مجتمع یک گروه مقاومت با برنامه‌های متنوع و با هدف جذب و فرهنگ‌سازی مورد تأکید اعضای شورای پایگاه حنانه قرار گرفت.

در قالب این طرح اجرای طرح بهار کتاب، تشکیل خانه مادر و کودک، بسیج، برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع، برپایی میز خدمت وفعالیت‌های فرهنگی به همراه برنامه‌ریزی جهت جذب و حضور بیشتر کودکان و نوجوانان به مسجد جزء مؤلفه‌های مهم این طرح است.

انتهای پیام / غفوری

ارسال نظرات
آخرین اخبار